Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Stara Kamienica: Zakup fabrycznie nowego autobusu o ilości miejsc nie mniejszej niż 27
Numer ogłoszenia: 209580 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Kamienicy , Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 075 7514337, fax. 075 7514337.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.starakamienica.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego autobusu o ilości miejsc nie mniejszej niż 27.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu w ramach obszaru B programu pn ,,UCZEŃ NA WSI - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko - wiejskie. 1. Autobus winien spełniać wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) wymaganych dla dopuszczenia do ruchu bez żadnych odstępstw (pojazd normatywny). 2. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, dotyczących przedmiotu zamówienia: 1. Długość pojazdu Min. 5,50 m Max.6,70 2. Rozstaw osi Od 3000 mm do 3700 mm 3. minimalna liczba miejsc pasażerskich: siedzących - 17 ogółem - 27 + 1 4. liczba drzwi pasażerskich 3 w układzie 2+1 - w tym przynajmniej jedne boczne z pneumatycznym mechanizm otwierania 5. Dopuszczalna masa całkowita - Min. 5500 kg 6. Silnik - Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, moc silnika min. 70 kW, moment obrotowy min. 150 Nm. 7. Zbiornik paliwa wykonany z materiału odpornego na korozję: stal nierdzewna, tworzywa sztuczne - pojemność minimum 70 dm3 8. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, 9. Układ hamulcowy - mechanizmy hamulce tarczowe lub bębnowe z systemem ABS 10. układ ogrzewania i chłodzenia wykorzystujący ciepło z układu chłodzenia silnika, z możliwością stopniowej regulacji temperatury wnętrza przez kierowcę oraz klimatyzacja dachowa 11. fotele pasażerskie o ergonomicznym kształcie tzw. miejskie, korpus siedzenia ze stali nierdzewnej lub z tworzywa sztucznego, materiały tapicerskie odporne na wycieranie, zabrudzenie i przecięcie, wkładki tapicerskie siedziska i oparcia w wykonaniu łatwo wymienialnym. 12. nadwozie - podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania oraz mycia, wykładziny wewnętrzne łatwo zmywalne. Podłoga bez żadnych stopni pośrednich (płaska podłoga na całej długości). Ściany boczne i dach izolowane cieplnie. Centralne oświetlenie wnętrza oraz szyby z możliwością rozsuwu 13. wyposażenie dodatkowe: 1. pakiet ubezpieczenia OC,AC,NW, 2. wyświetlacz cyfrowy 3. barierki bezpieczeństwa i oznakowanie pojazdu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. a/ Zamawiający żąda od dostawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 groszy b/ Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/gwarancjach bankowych, 4/gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c/ Wadium należy wnieść na konto lub złożyć w siedzibie Zamawiającego do godz. 1000 w dniu otwarcia ofert. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. d/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ O/Jelenia Góra 90 2030 0045 1110 0000 0082 2500 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie określonym w ust. c znajdzie się na koncie Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. e/ Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dostawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zwrot wadium: a/ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3/ Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b/ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek dostawcy: 1/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2/ który został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona, Złożenie przez dostawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez dostawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez dostawcę. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie dostawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się dostawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi, do wy?konania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Dostawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 1 do oferty) 9.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 9.3.Aktualnych oświadczeń, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.5. Dane dotyczące dostawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniu potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz dostaw o podobnym charakterze w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy 9.6. Dane dotyczące dostawcy na potwierdzenie, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (W przypadku dostawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą. 9.7. Formularz oferty ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ 9.8. Dowód wpłaty/wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/prezentacja/index.php?dir=wiadomosci&id_kategorii=7&id_wiadomosci=71725&opcja=wia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Kamienica
58-512 Stara Kamienica 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Kamienica 58-512 Stara Kamienica 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.158.2024 Dostawa autobusu
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.