eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa dwóch studni publicznych wierconych:S-8 zlokalizowanej na Os. Kopernika w Jarosławiu - dz. nr 3099/3, obręb 4 i S-18 zlokalizowanej w Ogródku Jordanowskim przy ul. Kraszewskiego w Jarosławiu - dz. nr 1545/3, obręb 4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Jarosław: Przebudowa dwóch studni publicznych wierconych:S-8 zlokalizowanej na Os. Kopernika w Jarosławiu - dz. nr 3099/3, obręb 4 i S-18 zlokalizowanej w Ogródku Jordanowskim przy ul. Kraszewskiego w Jarosławiu - dz. nr 1545/3, obręb 4.
Numer ogłoszenia: 209588 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. , ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6216266, faks 016 6212917.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dwóch studni publicznych wierconych:S-8 zlokalizowanej na Os. Kopernika w Jarosławiu - dz. nr 3099/3, obręb 4 i S-18 zlokalizowanej w Ogródku Jordanowskim przy ul. Kraszewskiego w Jarosławiu - dz. nr 1545/3, obręb 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Opis przedmiotu zamówienia : Studnia publiczna wiercona S-8. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlano montażowych w pełnym zakresie związanych z przebudową istniejącej studni publicznej wierconej S-8 polegającą na przystosowaniu jej do poboru wody podziemnej przy pomocy pompy głębinowej zasilanej energią elektryczną. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: 1. Roboty budowlane polegające na: - demontaż istniejącej żelbetowej pokrywy z obudowy studni oraz demontaż istniejącej wylewki betonowej, - budowa na istniejącej obudowie studni z kręgów betonowych O 1200 mm jednego kręgu O 1200 mm o wysokości 250 mm oraz płyty pokrywowej dla kręgów O 1200 mm z otworem O 600 mm, - montaż włazu żeliwnego O 600 mm zawiasowego o nośności 250 kN z zastosowaniem pierścienia wyrównawczego O 600x100 mm, - ocieplenie płyty pokrywowej styropianem grubości 8 cm z z wykonaniem wylewki betonowej grubości 5 cm, - wykonanie uszczelnienia istniejącej obudowy z nowym kręgiem zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie wentylacji obudowy studni zgodnie z opracowana dokumentacja techniczną - wykonanie zagospodarowania terenu wokół studni i punktu czerpalnego po wykonanych robotach tj. ułożenie chodników i dojść z kostki brukowej, wykonanie niwelacji terenu, zasianie trawy - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie studni wodomierzowej z kręgów betonowych O 1400 mm, przykrytej prefabrykowaną pokrywą żelbetową o O 1600 mm z włazem żeliwnym O 600 mm typu lekkiego, - wykonanie pod wylewką zdroju czerpalnego studzienki ściekowej z rur betonowych O 500 mm bez osadnika z kratą żeliwną, 2. Roboty technologiczne i instalacyjne polegające na: - demontaż istniejącej ręcznej pompy kolumnowej i przekazanie jej do Działu Sieci PWiK Jarosław Sp. z o.o., - montaż w studni wierconej pompy głębinowej wraz z rurociągiem zgodnie z opracowana dokumentacją techniczną. Z uwagi na charakter pracy pompy, pompa głębinowa musi być wyposażona w płaszcz chłodzący z sitem ze stali nierdzewnej, - wykonanie robót technologicznych obejmujących między innymi montaż w obudowie studni przetwornika ciśnienia, zbiornika ciśnieniowego, manometru centrycznego, kurka czerpalnego - zgodnie z opracowaną dokumentacja techniczną, - montaż w obudowie studni głowicy studziennej z rur i kołnierzy stalowych zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - montaż hydrantu zewnętrznego O 80 mm w obrębie ogrodzenia studni zgodnie z opracowana dokumentacją techniczną, - montaż ogólnodostępnego zdroju czerpalnego poza ogrodzeniem studni zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie rozprowadzenia wody ze studni do hydrantu rurami PE 100 SDR 17 O 90 mm L=4,50 mb oraz żeliwnymi L=3,0 mb, - wykonanie rozprowadzenia wody ze studni do zdroju czerpalnego rurami PE 100 SDR 17 O 32 mm L=16,0 mb, - wykonanie odprowadzenia wody ze studzienki pod zdrojem czerpalnym do istniejącej studzienki kanalizacyjnej rurami PVC O 110 mm o długości L=5,50 mb. Na odpływie przy istniejącej studni kanalizacyjnej należy wykonać zasyfonowanie. - wykonanie w studni wodomierzowej podejścia wodomierzowego do opomiarowania poboru wody przez hydrant wraz z wykonaniem obejścia ppoż., - montaż w studni wodomierzowej wodomierza jednostrumieniowego do wody zimnej typ JS kl. C O 50 mm o przepustowości 15-30 m3/h. - wykonanie zabezpieczeń kolizji z istniejącym uzbrojeniem - zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, - stosować zasuwy żeliwne, kołnierzowe, z miękkim uszczelnieniem, - w węzłach stosować kształtki żeliwne, kołnierzowe, - przeprowadzenie prób szczelności wykonanego układu technologicznego, 3. Roboty elektryczne polegające na wykonaniu przyłącza policznikowego 0,4 kV zasilającego pompę głębinową i urządzenia technologiczne studni w energię elektryczną-zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 4. Przeprowadzenie rozruchu zamontowanej pompy głębinowej oraz wykonanej instalacji technologicznej wraz z ustawieniem zakładanych w dokumentacji parametrów pracy pompy i przeprowadzenie szkolenia załogi przewidzianej do obsługi wykonanej instalacji, wskazanej przez Zamawiającego. Rozruch należy przeprowadzić przy zasilaniu z sieci energetycznej oraz przy zasilaniu z agregatu prądotwórczego. 5.Wykonanie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót, 6.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, - zabezpieczenie dojazdów i dojść dla pieszych w rejonie prowadzenia robót, - zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, - przywrócenie do stanu poprzedniego działek po robotach, Szczegółowy zakres robót związanych z wykonaniem robót budowlanych, technologicznych i instalacyjnych oraz elektrycznych, technologia wykonawstwa, wytyczne wykonania i warunki realizacji oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. Projekt budowlany przebudowy studni wierconej S-8 na Os. Kopernika w Jarosławiu- dz. nr 3099/3 i 3103/22 obręb 4, Projekt budowlany - przyłącze kablowe policznikowe 0,4 kV zasilające urządzenia technologiczne studni przedmiarach energię elektryczną -dz. nr ew. gr. 3099/3, przedmiarach robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej przez Biuro Usług Projektowo-Sanitarnych inż. Ewa Nanuś, 37-700 Przemyśl, ul. Opalińskiego 23/50, stanowiącej załącznik do SIWZ. Studnia publiczna wiercona S-18. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlano montażowych w pełnym zakresie związanych z przebudową istniejącej studni publicznej wierconej S-8 polegającą na przystosowaniu jej do poboru wody podziemnej przy pomocy pompy głębinowej zasilanej energią elektryczną. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: 1.Roboty budowlane polegające na: - demontaż istniejącej żelbetowej pokrywy z obudowy studni oraz demontaż istniejącej kostki brukowej, - budowa na istniejącej obudowie studni z kręgów betonowych O 1400 mm jednego kręgu O 1400 mm o wysokości 250 mm oraz płyty pokrywowej dla kręgów O 1400 mm z otworem O 600 mm, - montaż włazu żeliwnego O 600 mm zawiasowego o nośności 250 kN z zastosowaniem pierścienia wyrównawczego O 600x100 mm, - ocieplenie płyty pokrywowej styropianem grubości 8 cm z wykonaniem wylewki betonowej grubości 5 cm, - wykonanie uszczelnienia istniejącej obudowy z nowym kręgiem zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie wentylacji obudowy studni zgodnie z opracowana dokumentacja techniczną, - wykonanie zagospodarowania terenu wokół studni i zdroju czerpalnego po wykonanych robotach tj. ułożenie chodników i dojść z kostki brukowej, wykonanie niwelacji terenu, zasianie trawy - zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie studni wodomierzowej z kręgów betonowych O 1400 mm, przykrytej prefabrykowaną pokrywą żelbetową o O 1600 mm z włazem żeliwnym O 600 mm typu lekkiego, - wykonanie pod wylewką zdroju czerpalnego studzienki ściekowej z rur betonowych O 500 mm bez osadnika z kratą żeliwną, 2.Roboty technologiczne i instalacyjne polegające na: - demontaż istniejącej ręcznej pompy kolumnowej i przekazanie jej do Działu Sieci PWiK Jarosław Sp. z o.o., - montaż w studni wierconej pompy głębinowej wraz z rurociągiem zgodnie z opracowana dokumentacją techniczną. Z uwagi na charakter pracy pompy, pompa głębinowa musi być wyposażona w płaszcz chłodzący z sitem ze stali nierdzewnej, - wykonanie robót technologicznych obejmujących między innymi montaż w obudowie studni przetwornika ciśnienia, zbiornika ciśnieniowego, manometru centrycznego, kurka czerpalnego - zgodnie z opracowaną dokumentacja techniczną, - montaż w obudowie studni głowicy studziennej z rur i kołnierzy stalowych zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - montaż hydrantu zewnętrznego O 80 mm w obrębie ogrodzenia studni zgodnie z opracowana dokumentacją techniczną, - montaż ogólnodostępnego zdroju czerpalnego poza ogrodzeniem studni zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, - wykonanie rozprowadzenia wody ze studni do hydrantu rurami PE 100 SDR 17 O 90 mm L=5,0 mb oraz żeliwnymi L=2,0 mb, - wykonanie rozprowadzenia wody ze studni do zdroju czerpalnego rurami PE 100 SDR 17 O 32 mm L=7,50 mb, - wykonanie odprowadzenia wody ze studzienki pod zdrojem czerpalnym do istniejącej studzienki kanalizacyjnej rurami PVC O 110 mm o długości L=11,50 mb. Na odpływie przy istniejącej studni kanalizacyjnej należy wykonać zasyfonowanie. - wykonanie w studni wodomierzowej podejścia wodomierzowego do opomiarowania poboru wody przez hydrant wraz z wykonaniem obejścia ppoż., - montaż w studni wodomierzowej wodomierza jednostrumieniowego do wody zimnej typ JS kl. C O 50 mm o przepustowości 15-30 m3/h. - wykonanie zabezpieczeń kolizji z istniejącym uzbrojeniem, - stosować zasuwy żeliwne, kołnierzowe, z miękkim uszczelnieniem, - w węzłach stosować kształtki żeliwne, kołnierzowe, - przeprowadzenie prób szczelności wykonanego układu technologicznego, - wykonanie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót, 3. Roboty elektryczne polegające na wykonaniu przyłącza policznikowego 0,4 kV zasilającego pompę głębinową i urządzenia technologiczne studni w energię elektryczną-zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 4. Przeprowadzenie rozruchu zamontowanej pompy głębinowej oraz wykonanej instalacji technologicznej wraz z ustawieniem zakładanych w dokumentacji parametrów pracy pompy i przeprowadzenie szkolenia załogi przewidzianej do obsługi wykonanej instalacji, wskazanej przez Zamawiającego. Rozruch należy przeprowadzić przy zasilaniu z sieci energetycznej oraz przy zasilaniu z agregatu prądotwórczego. 5. Wykonanie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót, 6.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, - zabezpieczenie dojazdów i dojść dla pieszych w rejonie prowadzenia robót, - zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy, - przywrócenie do stanu poprzedniego działek po robotach, Szczegółowy zakres robót związanych z wykonaniem robót budowlanych, technologicznych i instalacyjnych oraz elektrycznych, technologia wykonawstwa, wytyczne wykonania i warunki realizacji oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej pn. Projekt budowlany przebudowy studni wierconej S-18 w Ogródku Jordanowskim przy ul. Kraszewskiego w Jarosławiu- dz. nr 1545/3 i 1546/2 obręb 4, Projekt budowlany - przyłącze kablowe policznikowe 0,4 kV zasilające urządzenia technologiczne studni przedmiarach energię elektryczną -dz. nr ew. gr. 1545/3, przedmiarach robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanej przez Biuro Usług Projektowo-Sanitarnych inż. Ewa Nanuś, 37-700 Przemyśl, ul. Opalińskiego 23/50, stanowiącej załącznik do SIWZ. Przedmiotowe dokumentacje dostępne są w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o., ul. Tarnowskiego 28, 37-500 Jarosław - Dział Techniczny oraz na stronie internetowej Przedsiębiorstwa www.pwik-jaroslaw.pl Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowanymi i zatwierdzonymi dokumentacjami technicznymi a dostarczone przez Wykonawcę, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być zgodne z wymogami opisanymi w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do oferty dołączył opis techniczny wraz z danymi technicznymi lub DTR przewidzianych do montażu pomp, falowników a także wskazał ich producentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części V dokumentacji przetargowej. B. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia : 1. Przyłącz energetyczny kablowy 0,4 kV dla potrzeb zasilania w energię elektryczną urządzeń studni S-8 na Os. Kopernika na podstawie warunków przyłączenia Nr 03241/RE08/2009r wydanych przez RZE w Jarosławiu oraz studni S-18 w Ogródku Jordanowskim przy ul. Kraszewskiego na podstawie warunków przyłączenia Nr 03240/RE08/2009r wydanych przez RZE w Jarosławiu wykona RZE Jarosław. 2. Roboty należy wykonać siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia podwykonawcom części zakresu rzeczowego zamówienia. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,- PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował w ramach wykonywanych przez siebie budów jedną inwestycję o zakresie: - budowa lub rozbudowa lub przebudowa ujęcia wody podziemnej z urządzeniami pompowymi zasilanymi energią elektryczną lub agregatami prądotwórczymi jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów lub protokołami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i kierownika robót i instalacji elektrycznych, należące do Izby Inżynierów Budownictwa: - Kierownik budowy - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji wod.- kan. i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego popartego posiadaniem uprawnień budowlanych energetycznych i aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych dla tego typu robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 50 % wartości ceny ofertowej, b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,- PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu wskazującego wyżej, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo w oryginale do działania w imieniu oferenta.; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółka jawna - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osobą prawną - urzędujących członków organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwa opisane w w/w przypisie, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przebieg kariery zawodowej ) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Jeżeli w zał. Nr 4 do SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 10) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, 11) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,-PLN. 12) Potwierdzenie wniesienia wadium. 13) Opis techniczny wraz z danymi technicznymi lub DTR przewidzianych do montażu w ramach przedmiotowego zamówienia pomp, falowników, a także wskazanie ich producenta . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 4, 5, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w punktach 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 winny być przedłożone przez Wykonawców wspólnie. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane ( rozpatrywane łącznie). Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. IX podpunkt 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt. IX podpunkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-jaroslaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. ul. Tarnowskiego 28 37-500 Jarosław, Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jarosławiu Sp. z o.o. ul. Tarnowskiego 28 37-500 Jarosław, Sekretariat p. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.