eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Kraków: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 209594 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ur.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie:Zadanie nr 1 - meble dla Katedry Chemii i Fizyki, Zadanie nr 2 - meble dla Katedry Chemii i Fizyki, Zadanie nr 3 - meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, Zadanie nr 4 - meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa, Zadanie nr 5 - meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, Zadanie nr 6 - meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska , Zadanie nr 7 - meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej, Zadanie nr 8 - meble dla Wydziału Ogrodniczego, Zadanie nr 9 - meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa, Zadanie nr 10 - meble dla Katedry Technologii Węglowodanów,Zadanie nr 11 - meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych, Zadanie nr 12 - meble dla Domu Studenckiego IV, Zadanie nr 13 - meble dla Domu Studenckiego III, Zadanie nr 14 - meble dla Domu Studenckiego II Młodość, Zadanie nr 15 - meble dla Domu Akademickiego -Bratniak, Zadanie nr 16 - meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego, Zadanie nr 17 - meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony druk Oferta. 2)Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz Cenowy. 3)Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) osoby-osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym, że pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy.4)W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona (za zgodność z oryginałem) notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl [UCZELNIA-Administracja-Zamówienia Publiczne-Aktualne postępowania- nr zamówienia]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych -pok. nr 37..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych -pok. nr 37..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble dla Katedry Chemii i Fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii i Fizyki - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:biurko pod komputer,półka z cokolikiem na górze i bokami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble dla Katedry Chemii i Fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii i Fizyki - - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:stoli uczniowski dwuosobowy, krzesło składane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:szafa zamykana, szafka pod zlew, szafa biurowa z nadstawką, biurko, szafka wisząca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:krzesło biurowe obrotowe, szafa narożna, stolik szkolny, krzesło szkolne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: szafa ubraniowa z przystawką, szafka na ladę, lada, stolik prosty,krzesło.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: stół konferencyjny. krzesło tapicerowane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: zabudowa wnęki szafą użytkową. biurko jednostronne, szafka pod zlewozmywak.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: meble dla Wydziału Ogrodniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Wydziału Ogrodniczego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel obrotowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: meble dla Katedry Technologii Węglowodanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Technologii Węglowodanów - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: biurko, szafka aktowa zamknięta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe, szafa biurowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego IV - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel, wersalka rozkładana, sofa, stolik niski, szafa dwudrzwiowa,regał.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego III - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: tapczan jednoosobowy, stolik, krzesło dostawne do pokoi, fotel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego II Młodość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego II Młodość - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel tapicerowany, ława, biurko pod komputer, stolik pod telewizor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: meble dla Domu Akademickiego Bratniak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Akademickiego Bratniak - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło obrotowe, stolik, szafa na pościel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: szafa biurowa z nadstawką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.