Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Kraków: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 209594 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie:Zadanie nr 1 - meble dla Katedry Chemii i Fizyki, Zadanie nr 2 - meble dla Katedry Chemii i Fizyki, Zadanie nr 3 - meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, Zadanie nr 4 - meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa, Zadanie nr 5 - meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji, Zadanie nr 6 - meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska , Zadanie nr 7 - meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej, Zadanie nr 8 - meble dla Wydziału Ogrodniczego, Zadanie nr 9 - meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa, Zadanie nr 10 - meble dla Katedry Technologii Węglowodanów,Zadanie nr 11 - meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych, Zadanie nr 12 - meble dla Domu Studenckiego IV, Zadanie nr 13 - meble dla Domu Studenckiego III, Zadanie nr 14 - meble dla Domu Studenckiego II Młodość, Zadanie nr 15 - meble dla Domu Akademickiego -Bratniak, Zadanie nr 16 - meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego, Zadanie nr 17 - meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony druk Oferta. 2)Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz Cenowy. 3)Oryginał lub kopię pełnomocnictwa albo inny dokument (np. kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) osoby-osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym, że pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy.4)W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona (za zgodność z oryginałem) notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl [UCZELNIA-Administracja-Zamówienia Publiczne-Aktualne postępowania- nr zamówienia]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych -pok. nr 37..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych -pok. nr 37..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble dla Katedry Chemii i Fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii i Fizyki - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:biurko pod komputer,półka z cokolikiem na górze i bokami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble dla Katedry Chemii i Fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii i Fizyki - - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:stoli uczniowski dwuosobowy, krzesło składane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:szafa zamykana, szafka pod zlew, szafa biurowa z nadstawką, biurko, szafka wisząca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Ichtiobiologii i Rybactwa - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli:krzesło biurowe obrotowe, szafa narożna, stolik szkolny, krzesło szkolne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: szafa ubraniowa z przystawką, szafka na ladę, lada, stolik prosty,krzesło.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Melioracji i Kształtowania Środowiska - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: stół konferencyjny. krzesło tapicerowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Ochrony Lasu i Klimatologii Leśnej - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: zabudowa wnęki szafą użytkową. biurko jednostronne, szafka pod zlewozmywak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: meble dla Wydziału Ogrodniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Wydziału Ogrodniczego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Warzywnictwa z Ekonomiką Ogrodnictwa - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel obrotowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: meble dla Katedry Technologii Węglowodanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Technologii Węglowodanów - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: biurko, szafka aktowa zamknięta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Katedry Chłodnictwa i Koncentratów Spożywczych - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe, szafa biurowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego IV - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel, wersalka rozkładana, sofa, stolik niski, szafa dwudrzwiowa,regał.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego III - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: tapczan jednoosobowy, stolik, krzesło dostawne do pokoi, fotel.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: meble dla Domu Studenckiego II Młodość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Studenckiego II Młodość - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: fotel tapicerowany, ława, biurko pod komputer, stolik pod telewizor.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: meble dla Domu Akademickiego Bratniak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Domu Akademickiego Bratniak - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło obrotowe, stolik, szafa na pościel.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Biura Karier i Kształcenia Praktycznego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: szafa biurowa z nadstawką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble dla Straży Uniwersytetu Rolniczego - zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli: krzesło biurowe obrotowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wielokanałowego systemu emisji akustycznej dla CTK- DE-dzp.272-735/24
- Dostawa komputera przenośnego dla WEAIiIB - DE-dzp.272-744/24
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ich serwisem, naprawami i dostawą materiałów eksploatacyjnych
- Sprzęt jednorazowy sterylny - narzędzia do zabiegów artroskopowych
- Budowa systemu monitoringu CCTV i SKD na terenie Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
- 444.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki projektora dla Instytutu Językoznawstwa, Przekładoznawstwa i Hungarystyki UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Placówki Wsparcia Dziennego w Prudniku przy ul. Tkackiej 1
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Syców
- Dostawa z montażem mebli do DS HELIOS
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.