To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Gostynin: Sukcesywne dostawy pozostałych artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 209716 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154364 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyniński, ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2357981, faks 024 2357985.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pozostałych artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pozostałych artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gostyninie. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość pozostałych artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych został zawarty w pkt. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.71.10 - Klamry 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.21.25 - Pisaki 30.23.74.30 - Markery 30.19.29.20 - Płyn korekcyjny 30.19.29.30 - Korektory w piórze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata, Sawczak i S-ka Spółka Jawna w Płocku, Płock ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8612,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7832,76
Oferta z najniższą ceną: 7832,76 / Oferta z najwyższą ceną: 7832,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.