Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Konstantynów Łódzki: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WYKONAWCZEGO Z CZĘŚCIĄ KOSZTOWĄ I SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
Numer ogłoszenia: 209736 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. , ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, faks 042 2111306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO WYKONAWCZEGO Z CZĘŚCIĄ KOSZTOWĄ I SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY DLA KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wykonawczego z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja stacji uzdatniania wody dla Konstantynowa Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono na stronie www.pkgkl.pl.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w § 40 pkt 6 ppkt a Regulaminu udzielania podprogowych zamówień sektorowych obowiązującego w Przedsiębiorstwie Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o. o. - tekst jednolity z dnia 20.02.2013r. (zwanego dalej Regulaminem), polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na prace projektowe, których przedmiotem był projekt budowy lub projekt kompleksowej modernizacji obiektu typu stacja uzdatniania wody o wydajności min. 400m3/h (przebudowa w branżach: technologicznej, budowlanej, sanitarnej i elektrycznej).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej: - jedną osobą na stanowisko projektanta wiodącego w branży technologicznej, posiadającą: * uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektów budowlanych takich jak: sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji zamówienia, * co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, od momentu uzyskania uprawnień, w zakresie sporządzania projektów w branży instalacji i sieci wod.-kan. (w tym co najmniej 1 projektu dotyczącego urządzeń technicznych związanych z technologią uzdatniania wody o wydajności min. 400m3/h), w tym 5-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem projektowym, - jedną osobą na stanowisko projektanta w branży budowlanej, posiadającą: * uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia, * co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, od momentu uzyskania uprawnień, w zakresie sporządzania projektów w branży konstrukcyjno-budowlanej w tym co najmniej 1 projektu dotyczącego budowy lub przebudowy obiektu przemysłowego zaliczonego do kategorii XVIII lub XXX zgodnie z załącznikiem do Ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2010 nr 243 poz.1623 z późn. zm.) wyposażonego w suwnice oraz fundamenty pod maszyny, - jedną osobą na stanowisko projektanta w branży sanitarnej, posiadającą: * uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektów budowlanych takich jak: instalacje cieplne, wentylacyjne, wod-kan oraz sieci wod-kan lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji zamówienia, * co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, od momentu uzyskania uprawnień, w zakresie sporządzania projektów w branży c.o., wentylacyjnej i wod.-kan. - jedną osobą na stanowisko projektanta w branży elektrycznej, posiadającą: * uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektów budowlanych takich jak instalacje i urządzenia elektryczne lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji zamówienia, * co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, od momentu uzyskania uprawnień, w zakresie sporządzania projektów w branży elektrycznej, w tym co najmniej 1 projektu dotyczącego systemu automatyki opartej o programowalne sterowniki, z komputerową wizualizacją pracy. Wszystkie osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2000r. nr 5, poz. 42), z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów a i b: a) uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.), w szczególności z rozdziałem 2 - Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.), z zastrzeżeniem art.104 ww. ustawy. b) w przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63,poz.394 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przesłanki stanowiące podstawę zmian w umowie: a) w uzasadnionych okolicznościach, spowodowanych czynnikami obiektywnymi, które nie były znane w dniu podpisania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu umowy w mniejszym zakresie od określonego w SIWZ, głównie w załączniku nr 1 do SIWZ, dotyczy to elementów wyodrębnionych w załączniku nr 2 do projektu umowy, okoliczności te Zamawiający zobowiązany jest uzasadnić i przekazać Wykonawcy na piśmie, w takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega odpowiedniemu pomniejszeniu; b) w sytuacji, gdy wystąpią okoliczności leżące po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależne od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np.: konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, przedłużającego się terminu uzyskania postanowień i decyzji wydawanych przez Organy Administracyjne, Zamawiający dopuszcza zmianę: * terminu dostarczenia przez wykonawcę całości opracowania do opiniowania przez Zamawiającego, * terminu opiniowania przez Zamawiającego złożonej przez wykonawcę dokumentacji, * terminu dostarczenia przez wykonawcę kompletnej dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami branżowymi i decyzjami administracyjnymi umożliwiającymi przystąpienie do realizacji robót, * Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu pełnienia nadzoru autorskiego w przypadku przesunięcia się terminu odbioru końcowego oraz przekazania - przyjęcia do eksploatacji zadania inwestycyjnego Modernizacja stacji uzdatniania wody dla Konstantynowa Łódzkiego, d) pismo (wniosek) dotyczące zawarcia aneksu obejmującego zmiany, o których mowa w punkcie a, b i c, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć w terminie 7 dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności . Zmiany te wymagają aneksu do umowy. Pozostałe informacje dotyczące zmian w umowie zostały określone w §13 wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ zamieszczonej na stronie www.pkgkl.pl.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II nr 44, pokój nr 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: * Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej - Funduszu Spójności Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. * W niniejszym postępowaniu obowiązują przepisy Regulaminu udzielania podprogowych zamówień sektorowych obowiązującego w Przedsiębiorstwie Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o. o. na podstawie którego jest prowadzone niniejsze postępowanie. Regulamin ten Zamawiający udostępnia na własnej stronie internetowej: www.pkgkl.pl/przetargi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.