Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Rzekuń: Udzielenie i obsługa bankowa długoterminowego kredytu w wysokości 1.150.000 PLN na dofinansowanie zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie Gminy Rzekuń w 2008r
Numer ogłoszenia: 209748 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 029 7617301 w. 47, fax. 029 7617302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa bankowa długoterminowego kredytu w wysokości 1.150.000 PLN na dofinansowanie zadań inwestycyjnych ujętych w budżecie Gminy Rzekuń w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu o następujących parametrach: a) wysokość kredytu 1.150.000,00 zł (jeden milion sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), b) okres spłaty 6 lat (z karencją w spłacie rat kapitałowych na okres jednego roku), c) spłaty rat kapitałowych : półrocznie poczynając od końca 11 miesiąca od uruchomienia kredytu (patrz pkt. b - karencja 1 rok), d) spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach kwartalnych, e) oprocentowanie kredytu ustalone według zasady: stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca sierpnia 2008r. powiększona lub pomniejszona o marżę stałą wynikającą z oferty stanowi wysokość oprocentowania w miesiącu następnym, f) jednorazowa prowizja od uruchomienia kredytu : max 0,5% kwoty kredytu - będzie płatna w momencie uruchomienia kredytu, g) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanko, h) przeznaczenie kredytu - na sfinansowanie zadań inwestycyjnych, ujętych w budżecie Gminy na 2008r., i) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo (w kwocie - 1.150.000,00 zł) - 5 dni od zawarcia umowy, j) bank nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu poza wyszczególnionymi w formularzu cenowym, k) w umowie kredytowej dopuszczalna będzie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez żadnych dodatkowych opłat prowizji przy czym każda spłata pomniejszona o wielkość wykorzystanego kredytu. Informacje uzupełniające: Uzupełnienie informacji o kredycie: Kredyt będący przedmiotem zamówienia ma być wykorzystany na dofinansowanie zadań inwestycyjnych ujętych w uchwale Rady Gminy Rzekuń Nr XXX/130/2008 z dnia 30 maja 2008r. w załączniku Nr 3, tj.: - 600.000,00 zł na Budowę hali sportowej z zapleczem finansowym przy Szkole Podstawowej w Rzekuniu, - 200.000,00 zł na Budowę sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Ołdakach, - 100.000,00 zł na Asfaltowanie drogi w Borawem w prawo za kościołem, - 150.000,00 zł na Asfaltowanie drogi w Ławach (w k. Państwa Głębockich) i drogi nr 617, - 100.000,00 zł na Budowę chodnika w Rzekuniu na ul.Kopernika,Batorem,Słonecznej i Ks.Skłodowskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 72.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Komisja przetargowa oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia/ nie spełnia/ na podstawie dokumentów, których wykaz przedstawiono w pkt.6..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty, 3) oświadczenie w trybie art.44 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do oferty 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert, 5) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U.Z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności, 6) upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta, 7) wzór umowy kredytowej zawierającej istotne dla zamawiającego warunki umowy o kredyt, wzór wniosku o wypłatę z kredytu. Informacje stanowiące tajemnicę Wykonawcy winny być przedłożone w zaklejonej kopercie z napisem poufne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Rzekuń, 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, pok. Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubochnia oraz jednostek organizacyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2024 rok
- "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na spłatę rat pożyczek i kredytów podlegających spłacie w 2024 roku"
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 2.000.000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.101.000,00 zł
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Rzeczniów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.