To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Jakubowice Murowane: Szkolenie Obsługa kas fiskalnych- część piąta szkoleń w ramach projektu systemowego Chwytaj szansę
Numer ogłoszenia: 209779 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201457 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wólce, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Jakubowice Murowane, woj. lubelskie, tel. 81 751 00 87, faks 81 751 00 87 wew. 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie Obsługa kas fiskalnych- część piąta szkoleń w ramach projektu systemowego Chwytaj szansę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Obsługa kas fiskalnych dla 4 osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo korzystających z świadczeń pomocy społecznej lub członków ich rodzin, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne, profesjonalne przygotowanie uczestników szkolenia obsługi różnego rodzaju kas fiskalnych i pracy w różnego rodzaju placówkach i firmach handlowych . Program kursu powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak ; Sprzedaż , reklama i promocja w sprzedaży, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta , prawne aspekty sprzedaży, dokumentowanie sprzedaży, kasy fiskalne - zapisy prawne, budowa, zasady działania, organizacja pracy kasjera, zajęcia praktyczne. Czas trwania kursu min. 25 godzin lekcyjnych przypadające na 1 uczestnika szkolenia w tym zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne oraz egzamin wewnętrzny. Zajęcia powinny być przeprowadzane w dni pracujące od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych. Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne badania lekarskie . Kurs powinien kończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia napoje (zimne i gorące), drobny poczęstunek (np. ciastka, drożdżówki) podczas przerw, oraz jeden gorący posiłek w trakcie każdego dnia szkolenia. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek (zeszyt i długopis) oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. Szkolenie musi być zrealizowane w terminie: sierpień - wrzesień 2010 r., uczestnicy mogą być dołączani do innych grup. Miejsce szkolenia: Miasto Lublin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Chwytaj Szansę współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie, Ul. Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2000,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi szkoleniowe należą do usług niepriorytetowych dlatego, też możliwe jest na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy prawo zamówień publicznych przeprowadzenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki:
W przypadku zamówień, o których mowa w art. 5 ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności:
1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków;
2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań;
3) poniesieniem straty w mieniu publicznym;
4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań.
Postępowanie takie jest uzasadnione na podstawie Art. 5 ust. 1a pkt 1 poprzez poniższe przesłanki:
Efektywność - realizacja zamówienia w formie negocjacyjnej w zaistniałej sytuacji jest zasadna ponieważ, ogłoszenie zamówienia publicznego drogą przetargu jest wysoce ryzykowne ze względu na to, że szkolenie organizowane jest dla 4 osób, natomiast koszt takich szkoleń jest niski (według zebranych ofert). Przetarg taki byłby mało atrakcyjny dla potencjalnych wykonawców, gdyż sama procedura przygotowania oferty oraz wystartowania jest związana dla niego z dużym nakładem pracy, który w danej sytuacji nie wiązałby się z wymiernymi zyskami. Ogłoszenie takiego przetargu mogłoby się zakończyć brakiem złożenia oferty, a w rezultacie brakiem rozstrzygnięcia. Podejmując negocjacje z jednym wykonawcą pewne jest zakończenie takiego postępowania podpisaniem umowy.
Oszczędność - w podejmowanej drodze negocjacyjnej z jednym wykonawcą dzięki możliwości dołączenia szkolonych osób do innej grupy Zamawiający obniży koszty szkolenia, nie obniżając jakości przeprowadzanego kursu.
Celowość- w trakcie realizacji zamówienia publicznego z wolnej ręki w trakcie podejmowanych negocjacji realizowane jest osiągnięcie od Wykonawcy korzystnych warunków dotyczących zakresu programu jaki interesuje Zamawiającego, a także najdogodniejszy termin, wyżywienie oraz wyposażenie w materiały szkoleniowe, co nie byłoby możliwe w drodze przetargu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.