eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskNadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym XPERT oraz dostosowanie go do wymogów określonych przez przepisy prawa oraz do innych systemów i potrzeb Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-17

Gdańsk: Nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym XPERT oraz dostosowanie go do wymogów określonych przez przepisy prawa oraz do innych systemów i potrzeb Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 209790 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197612 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym XPERT oraz dostosowanie go do wymogów określonych przez przepisy prawa oraz do innych systemów i potrzeb Uniwersytetu Gdańskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski nad Zintegrowanym Systemem Informatycznym XPERT oraz dostosowanie go do wymogów określonych przez przepisy prawa oraz do innych systemów i potrzeb Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Pod pojęciem -nadzoru autorskiego-Zamawiający rozumie: 1) Sprawowanie stałego nadzoru nad pracą modułów i wspomagania Zamawiającego w rozwiązywaniu zgłaszanych mu problemów. 2) Usuwanie stwierdzonych błędów w oprogramowaniu. 3) Dostosowywanie oprogramowania do innych systemów operacyjnych Zamawiającego po wcześniejszym sprawdzeniu przez Wykonawcę technicznych możliwości współpracy oprogramowania z tymi systemami. 4) Modyfikowanie oprogramowania w zakresie niezbędnym do współpracy z innymi programami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. 5) Dokonywanie zmian w instalacjach modułów i kodzie oprogramowania jak poniżej: a) modyfikacja algorytmów obliczeń wynikających ze zmian przepisów prawnych oraz zmian w sposobie organizacji Uniwersytetu Gdańskiego, b) uaktualnianie tytułów ekranowych wynikające z potrzeb Zamawiającego, c) sporządzanie nowych oraz modyfikowanie istniejących szablonów wydruków według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, d) bieżące optymalizowanie konfiguracji modułów i oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego. W skład systemu wchodzą moduły Baza Główna (SL), Obsługa Finansowa (DK),Finansowo-Księgowy (FK),Środki Trwałe (ST), Kasa (KS), Bank (BA),Sprzedaż (SP). 4. Wykonawca zapewnia: a) przyjmowanie zgłoszeń awarii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez: telefon, fax i e-mail, b) czas reakcji serwisu na : błędy krytyczne - w czasie nie dłuższym niż 4 godziny inne błędy - w czasie 72 godzin usterki - w czasie 7 dni kalendarzowych, c) podejmowanie działań naprawczych prowadzących do ich usunięcia w następującym trybie: błędów krytycznych - w ciągu 24 godzin innych błędów - w ciągu 7 dni kalendarzowych usterek - w ciągu 30 dni kalendarzowych. d) że, każdorazowo ustali z Zamawiającym dogodny termin prac przeprowadzanych na serwerach Zamawiającego. 4. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5. Integralną częścią zaproszenia do negocjacji jest projekt proponowanej umowy, stanowiący załącznik nr 1. 6. Rozliczenia prowadzone będą w złotych polskich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Xpert-System s.c. Krzysztof Jurewicz, Rafał Kruszyński, ul.Damroki 10/24, 81-572 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 619920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 619920,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 1 lit. b.- z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Zintegrowany System Informatyczny XPERT został stworzony na zlecenie i zgodnie z wymogami Uniwersytetu Gdańskiego przez firmę Xpert-System s.c. Krzysztof Jurewicz, Rafał Kruszyński, ul.Damroki 10/24, 81-572 Gdynia. Wykonawcy systemu przysługują wyłączne prawa autorskie, osobiste i majątkowe do systemu zastrzeżone w umowie wdrożeniowej. Z uwagi na brak wdrożenia nowego systemu informatycznego, którego uruchomienie planowane było na początek 2015 roku zachodzi uzasadniona potrzeba dalszego wykorzystywania, serwisowania oraz modyfikacji polegającej na dostosowaniu do bieżących potrzeb i obowiązujących przepisów obecnego systemu finansowo-księgowego. Biorąc również pod uwagę specyfikę wdrażania systemów informatycznych konieczne jest utrzymanie dotychczas funkcjonujących systemów przynajmniej przez rok od momentu planowanego startu produkcyjnego w stanie pełnej użyteczności, a w późniejszym okresie, o ile wdrożenie przebiegnie zgodnie z planem, w stanie umożliwiającym generowanie raportów, zestawień i dostęp do danych z okresów, kiedy system był użytkowany produkcyjnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.