Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Kutno: USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 209801 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy" , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 388 02 00, faks 24 388 02 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych, - naprawa urządzeń medycznych nie objętych stałym nadzorem technicznym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 2, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług naprawy i konserwacji urządzeń medycznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, a ich łączna wartość brutto wynosi minimum: dla Pakietu Nr 1 - 32.400,00 PLN, Pakietu Nr 2 - 9.500,00 PLN, Pakiet Nr 3 - 7.000,00 PLN, Pakietu Nr 4 - 4.400,00 PLN, Pakietu Nr 5 - 7.000,00 PLN, Pakietu Nr 6 - 3.500,00 PLN, Pakietu Nr 7 - 3.500,00 PLN, Pakietu Nr 8 - 3.500 ,00 PLN, Pakietu Nr 9 - 7.000,00 PLN, Pakietu Nr 10 - 2.300,00 PLN, Pakietu Nr 11 - 2.300,00 PLN, Pakietu Nr 12 - 2.300,00 PLN, Pakietu Nr 13 - 2.300,00 PLN, dla Pakietu Nr 14 - 3.500,00 PLN, Pakietu Nr 15 - 3.500,00 PLN, Pakiet Nr 16 - 2.300,00 PLN, Pakietu Nr 17 - 1.100,00 PLN, Pakietu Nr 18 - 2.300,00 PLN, Pakietu Nr 19 - 1.100,00 PLN, Pakietu Nr 20 - 1.100,00 PLN, Pakietu Nr 21 - 1.100 ,00 PLN, Pakietu Nr 22 - 9.600,00 PLN. Zamawiający w przypadku usług ciągłych lub okresowych uzna wyłącznie wartość faktycznie wykonanych usług. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług o łącznej wartości brutto takiej jak podana wyżej. Jeżeli Wykonawcy będą składali ofertę na kilka pakietów, podane wyżej wartości dla tych pakietów należy odpowiednio sumować.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedstawi: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do naprawy i konserwacji urządzeń medycznych będących w eksploatacji Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, po uprzednim zawarciu odpowiedniego aneksu do umowy w odniesieniu do wykazu urządzeń medycznych objętych stałym nadzorem technicznym, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, który może być aktualizowany poprzez: a. włączenie do wykazu dodatkowych urządzeń medycznych, b. wyłączenie z usług (skreślenie z wykazu) na podstawie pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, c. wyłączenie z usług (skreślenie z wykazu) na podstawie orzeczenia technicznego stwierdzającego, że urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52-pokój 07d w godz. od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawi. lub złożonym faksem na nr 24 -388-02-47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o. ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warunek udziału: Nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedstawi: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publiczny. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych i Umów Monika Lewandowska , tel. 0-24- 388-02-10. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych Aparaty EKG, Kardiomonitory, Kardiokografy, monitory medyczne, defibrylator, urządzenia z oddziału rehabilitacji, stymulator pracy serca, kardiostymulator, urzadzenia ze sterylizatorni: myjnie, sterylizaory; kardiotest, zestaw do rehabilitacji kardiologicznej, Aparaty System -Suprima, Medilog- Suprima, elektrokardiograf, elektrostymulator, Sanocard, defibrylator, zestaw reanimacyjny, stół operacyjny, oxymetr, aparat do wspomagania oddychania, cieplarka do wcześniaków, repitaror dziecięcy, aparat do sztucznego oddychania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych Gastrofiberoskop, videogastroskop, duodenoskop, video-bronchoskop, gastroskop video, kolonoskop video, automatyczna myjnia termiczna do endoskopów, bronchofiberoskop, bronchoskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Wiertarka chirurgiczna z tunelem przelotowym, artroskop, bronchoskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Pulsoksymetry, Kapnografy,pompy infuzyjne,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Inkubatory otwarte i zamknięte, respiratory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: pompy infuzyjne i strzykawkowe, wiertarka chirurgiczna,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: rejestrator holterowski, rejestrator ASPEKT, elektrokardiograf, aparat EKG,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Pompy nfuzyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych, aparat do znieczuleni, stanowisko reanimcyjne noworodka, inkubatory, aparat znieczulania ogólnego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: respitatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: aparat do ciąłej techniki nerkozastępczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: ultrasonografy, aparat USG,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: ultrasonograf, inkubator zamknięty, kardiomonitor.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Lancetrony, defibrylator, kardiomonitory, stóły operacyjne, zestaw monitorujący..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: respirator, aparat do znieczulenia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: aparat do znieczulenia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: urządzenie do przesiewowych badań słuchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: inkubaror.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: urządzenie do badania słuchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: piła oscylacyjna do gipsu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - stały nadzór techniczny, utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu i aparatury medycznej: konserwacja, naprawa, czynności konserwacyjno-przeglądowe zalecane przez producenta, przeglądy okresowe, wydawanie orzeczeń technicznych, wystawianie i prowadzenie paszportów technicznych urządzeń medycznych: Analizator Cobas Mira, analizator równowagi kwasowo-zasadowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa urządzeń medycznych nie objętych stałym nadzorem technicznym: pasteryzator, sterylizatory, autoklaw, wirówki, spirometr, podgrzewacz okładów, wanna do masażu, urzadzenie do kąpieli perełkowej, stół do masażu, UGUL, mikroskopy, sektofotometr, specol, koagulometr, myjka wysokociśnieniowa, piła sekcyjna, myjnia dezynfekor, lampa Psorilux, urządzenie do kriochirurgii, dozór dziecięcy, aparat do terapii skojarzeniowej, komora z laminarnym przezpływem powietrza, amnioskopy, ogrewacz pacjenta, ssak uniwersalny, sektrofotometr, koagulometr, fotometr, uniwersalny gabinet usprawniania leczniczego, sprometr ABC Pneumo, źródło światła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Remont nawierzchni utwardzonej w miejscowości Leszno, gmina Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.