eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaZakup i dostawa sprzetu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Biała Podlaska: Zakup i dostawa sprzetu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska.
Numer ogłoszenia: 209808 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, faks 083 3437064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na cztery zadania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 1 - zadanie nr I załącznik nr 1a - zadanie nr II, załącznik nr 1b - zadanie nr III, załącznik nr 1c - zadanie nr IV, oraz formularze cenowe: załącznik nr 2, załącznik nr 2a,załącznik nr 2b, załącznik nr 2c do niniejszej specyfikacji. Formularze cenowe muszą obejmować wszystkie pozycje, brak którejkolwiek z pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na więcej zadań. Składając ofertę Wykonawca załączy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1/ O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Ocena spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunków szczegółowych określonych w punkcie 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. 3/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.1 posiadający uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.2.1 udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4/ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 5/ Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków określonych w ust.1 pkt. 3 oświadczeniami i dokumentami określonymi w ust. 2 niniejszego paragrafu. 6/ Z ubiegania się o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7/ Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty ( wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami w niniejszej SIWZ): 1/ dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; 2/ oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych - wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz; 3/ oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; 4/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5/ Formularz cenowy; 6/ parafowany wzór umowy; 7/ umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy); 8/ pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biała Podlaska Referat Zamówień Publicznych ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biala Podlaska Kancelaria Ogólna pok. nr 8 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery i Zasilacze awaryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery - 10 sztuk Zasilacze awaryjne - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laptopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy - 3 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarki laserowe i Laserowe urządzenia wielofunkcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe - 1 sztuka Laserowe urządzenia wilofunkcyjne -2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.