Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Kartuzy: Dostawa 20 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów), 5 drukarek do komputerów przenośnych (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kartuzy.
Numer ogłoszenia: 209829 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy , Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681 16 36, fax. 058 681 16 36.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kartuzy.gdansk.lasy.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodartwo Leśne - Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Kartuzy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 20 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów), 5 drukarek do komputerów przenośnych (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kartuzy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 fabrycznie nowych przenośnych komputerów (rejestratorów), 5 drukarek do komputerów przenośnych (rejestratorów) oraz jednej stacji dokującej na potrzeby Nadleśnictwa Kartuzy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) b Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d Akceptują warunki Zamawiającego zawarte w umowie na dostawę e Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 - Pzp f Zapoznali się z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7 Wykonawca udzieli min.. 24 miesięcznej gwarancji 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej i finansowej na zrealizowanie w/w zamówienia f Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 100000 zł brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie -załącznik nr 2 do SIWZ g złożą zaparafowany wzór umowy na dostawę - załącznik nr 3 do SIWZ h złożą stosowne Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 - załącznik nr 1 do SIWZ i złożą wypełniony formularz ofertowy z podaną ceną netto, brutto oraz z wyliczonym podatkiem VAT - załącznik nr 4 do SIWZ. j Wykonawca złoży oświadczenie o oferowanym zakresie warunków gwarancyjnych i serwisowych ( minimum 24 miesiące) - załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kartuzy.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ bezpłatnie można odebrać w siedzibie Nadleśnictwa Kartuzy - pok. nr 1 w godzinach 8.00-15.00 (w dni robocze) lub pocztą, po wysłaniu wniosku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pok. nr 4) Nadleśnictwa Kartuzy 83-300 Kartuzy, Burchardztwo 181.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepełnosprawnych wychowanków placówek opiekuńczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie ulic Szkolnej i Widokowej w Kiełpinie.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Doposażenie Szkoły Podstawowej w Szczytnej w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania w ramach realizacji projektu pn. "Stawiamy na uczniów!-rozwój edukacji w Gminie Szczytna"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.