To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Pobiedziska: Remont części pomieszczeń w budynku Ośrodka Kultury w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 21 - remont korytarza, klatki schodowej i pomieszczeń na parterze i piętrze w celu adaptacji na bibliotekę.
Numer ogłoszenia: 20983 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409792 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części pomieszczeń w budynku Ośrodka Kultury w Pobiedziskach, ul. Kostrzyńska 21 - remont korytarza, klatki schodowej i pomieszczeń na parterze i piętrze w celu adaptacji na bibliotekę..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont (adaptacja) pomieszczeń w budynku Ośrodka Kultury Pobiedziskach przeznaczonym na bibliotekę - remont korytarza, klatki schodowej i części pomieszczeń na parterze i piętrze, Pobiedziska, ul. Kostrzyńska 21. 2. Zgodnie z projektem, zgłoszeniem zamiaru remontu oraz przedmiarem w przedmiotowych pomieszczeniach należy wykonać następujące prace : - Roboty rozbiórkowe - wyburzenia ścianek, demontaż drzwi, instalacji sanitarnej. - Roboty remontowe murarskie : wymurowanie ścianek, wykonanie podciągów, wykonanie tynków - Remont i uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, - Remont instalacji elektrycznej, - Przebudowa i remont instalacji wod - kan - co, - Przebudowa sanitariatów na parterze. - Wykonanie tynków z gipsu szpachlowego na stropach - Wykonanie tynków z gipsu szpachlowego na ścianach - Malowanie ścian i sufitów po uprzednim zagruntowaniu farbami emulsyjnymi i lateksowymi, - Malowanie drzwi po uprzednim oczyszczeniu farbami olejnymi lub wymiana na nowe, - Remont i wymiana parapetów, - Wstawienie nowych drzwi, - Remont posadzek. - Uporządkowanie terenu budowy i wywóz odpadów na wysypisko śmieci. Wszystkie prace zostały wskazane w przedmiarze robót 3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru robót. 4. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: a) Wykonanie kompletu wszystkich robót budowlanych, budowlano wykończeniowych, dostosowawczych, koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia również w zakresie : instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej. b) Wykonanie koniecznych dokumentacji wykonawczych, rysunków wykonawczych i korekt projektu remontu warunkujących realizację przedmiotu zamówienia. Dokonanie niezbędnych uzgodnień. Wszystkie zmiany muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym, a zgodę na ich wykonanie musi wydać projektant. Uzgodnienia, dokumentacje wykonawcze i rysunki wykonawcze w trakcie trwania procesu inwestycyjnego należy uzgodnić przed przystąpieniem do wykonania elementu realizowanego na podstawie przygotowanych przez wykonawcę dokumentacji i rysunków c) Poniesienie kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci, koordynacja robót będących w kompetencji Zakładu Komunalnego, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego. d) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii i decyzji niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku. e) Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym zabezpieczenia i organizacji robót. f) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, g) Prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. h) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, i) Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. j) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, k) Jeżeli zaistnieje konieczność - poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego ( w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie), jak również koszt wypłaty odszkodowań na rzecz osób trzecich, l) Jeżeli zaistnieje konieczność - przygotowanie projektu organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, m) Przeprowadzenie badań, prób i rozruchu, jak również dokonania koniecznych odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru, n) Naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, o) Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. p) Użycie do wykonania zamówienia materiałów I gatunku i posiadających świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie w standardzie nie gorszym niż określone w projekcie budowlano wykonawczym oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru lub Zamawiającego przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUGENIUSZ NOWAK "MALBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
EUGENIUSZ NOWAK "MALBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
- MALBUD Zakład Remontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168527,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61232,25
Oferta z najniższą ceną: 61232,25 / Oferta z najwyższą ceną: 205760,29
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.