eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrennaTermomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brennej wraz z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby GOPS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Brenna: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brennej wraz z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby GOPS.
Numer ogłoszenia: 20984 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428122 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brennej wraz z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby GOPS..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja Ośrodka Zdrowia w Brennej, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń I pietra na potrzeby GOPS oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych. Budynek ośrodka zdrowia jest obiektem istniejącym wolno stojącym i znajduje się w Brennej przy ul. Leśnica 8. Charakterystyka obiektu : - powierzchnia zabudowy - 373 m2 - powierzchnia użytkowa - 1001 m2 - kubatura całkowita - 3884m3 - wysokość do kalenicy - 15,3 m - szerokość 12,92 m + 0,4 m - długość - 26,14 m - budynek posiada 4 kondygnacje nadziemne Zakres robót obejmuje : 1/ ocieplenie ścian zewnętrznych, oraz stropów piwnic, nad I piętrem i poddasza, 2/ wymiana pokrycia dachowego, remont kominów, 3/ wymiana instalacji odgromowej, 4/ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 5/ wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 6/ rozbudowa wewnętrznej instalacji wod.-kan., 7/ wymiana instalacji elektrycznej, 8/ wykonanie ścianek działowych, 9/ wymiana posadzek i podłóg, 10/ montaż platformy dla osób niepełnosprawnych - Platforma trzyprzystankowa ( poziom terenu, parter, I piętro), o udźwigu min.400kg, wymiary platformy 1400x1100mm, wymiary szybu 1600x1500mm , wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi, 11/wentylacja 12/ remont cokołu budynku, Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót, opracowana przez INFO MARK CIUĆKA MAREK ul. Beskidzka 5, 44-200 Rybnik, 2. Szczegółowy zakres robót określa: 1/ dokumentacja projektowa załącznik nr 9 do SIWZ 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SIWZ 3/ Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ . 2. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 730 do 1430. 3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów kartograficznych Starostwa Powiatowego w Cieszynie, protokoły z prób szczelności, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. - Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru autorskiego. Materiały będą poddawane na bieżąco testom w miejscu wyprodukowania lub na placu budowy, jakich wymagać będzie Zamawiający. - Wykonawca zapewni instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do wykonania testów i zbadania jakości, wagi lub ilości użytych materiałów oraz dostarczy przed ich użyciem próbki i dokumenty świadczące o ich dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wszystkie próbki i dokumenty dostarczy Wykonawca na własny koszt. Koszty przeprowadzenia testów ponosi Wykonawca. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KAMSJAN Sporek Jan, ul. Polna 66, 43-305 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1559026,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 946788,71

  • Oferta z najniższą ceną: 946788,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1666412,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.