eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH, ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SIEDZIBY DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY Z MPDz OSTOJA WE WROCŁAWIU PRZY UL. STAWOWEJ 1A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Wrocław: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH, ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SIEDZIBY DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY Z MPDz OSTOJA WE WROCŁAWIU PRZY UL. STAWOWEJ 1A
Numer ogłoszenia: 209851 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA" , ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3447802, fax. 071 3447802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostoja.org.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: STOWARZYSZENIE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH, ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SIEDZIBY DOLNOŚLĄSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY Z MPDz OSTOJA WE WROCŁAWIU PRZY UL. STAWOWEJ 1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót remontowych (zgodnie z załączonym do SIWZ projektem i przedmiarem robót) w budynku siedziby Zamawiającego: 1.pomieszczenia na parterze i piętrze - wymiana posadzek - remont drewnianej posadzki w sali gimnastycznej - cyklinowanie i malowanie - wykonanie otworów drzwiowych w dwóch pomieszczeniach i montaż stolarki otworowej - wykonanie ścianek działowych - jedno pomieszczenie - remont ścian i sufitów w pomieszczeniach 2.komunikacja - wymiana posadzek - wykonanie pochwytów drewnianych - remont ścian i sufitów 3.sanitariaty - wymiana posadzek - wymiana urządzeń sanitarnych oraz wpustu podłogowego - remont ścian i sufitów 4.taras - wykonanie posadzki - wykonanie obróbki z blachy - remont balustrady 5.zadaszenie wejścia - rozebranie pokrycia dachowego oraz obróbek i rynny - czyszczenie słupków stalowych, konstrukcji zadaszenia i balustrady - pokrycie dachu płytami z poliwęglanu - wykonanie nowych obróbek - montaż rynny i rury spustowej z PCW - malowanie elewacji przy wejściu 6.wewnętrzna instalacja elektryczne 230V - pomiary kontrolne Zamawiający chciałby podkreślić, iż roboty remontowe będą wykonywane w budynku czynnym, wobec czego Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i jego obrębie oraz przygotować harmonogram robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: posiadają uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2003, Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia ogólnobudowlane, a także w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale 2 niniejszej specyfikacji to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 4 uPzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zawierający m.in.: 1.1. ofertę cenową - wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót remontowych w budynku siedziby Zamawiającego. UWAGA: a. wszystkie kwoty winny być podane do dwóch miejsc po przecinku, b. wynagrodzenie określone przez Wykonawcę zostanie ustalone na okres ważności umowy i nie będzie podlegało zmianom, c. wynagrodzenie należy określić w PLN. 1.2. Oświadczenia Wykonawcy 1.3. Oświadczenie w sprawie wzoru i warunków umowy. Formularz ofertowy oraz dodatki do formularza - winny być podpisane i opieczętowane przez osobę - osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu: odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownych pełnomocnictw do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszyscy wspólnicy zobowiązani są podpisać wspólnie Formularz ofertowy oraz jego dodatki. 2. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ RÓWNIEŻ INFORMACJE DOTYCZĄCE WIARYGODNOŚCI PRAWNEJ I FINANSOWEJ WYKONAWCY: 2.1. Aktualny (tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna 2.2. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. 2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA: W przypadku posiadania polisy, której koniec obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia Oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert! (do wykorzystania wzór oświadczenia - dodatek nr 1 do formularza ofertowego). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot. 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. 2.7. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (do wykorzystania załączony wzór - dodatek nr 2 do formularza ofertowego) 2.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia (do wykorzystania załączony wzór - dodatek 3 do formularza ofertowego). 2.9. Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (do wykorzystania załączony wzór - dodatek nr 4 do formularza ofertowego).|.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostoja.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stawowej 1a we Wrocławiu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy dzieciom i Młodzieży z MPDz OSTOJA we Wrocławiu przy ul. Stawowej 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.