Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Milicz: PŁYNY INFUZYJNE ORAZ PREPARATY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO
Numer ogłoszenia: 209865 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846884, fax. 071 3840652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-milicz.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PŁYNY INFUZYJNE ORAZ PREPARATY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO I POZAJELITOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 3 950,00 zł lub na wybrane pakiety następujące kwoty: - pakiet nr 1: 3 500,00 zł - pakiet nr 2: 100,00 zł - pakiet nr 3: 350,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podst. art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania warunków udziału przez Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez nich dokumentów wg. formuły spełnia,nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenia: ? o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ? o zapoznaniu się z warunkami SIWZ i wzorem umowy ? o posiadaniu przez Wykonawcę świadectw rejestracji dla przedmiotu zamówienia dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce ? wskazujące w ofercie część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących członków władz oraz podmiotu zbiorowego wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 dostaw w zakresie obejmującym niniejsze postępowanie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-milicz.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZPZOZ w Miliczu,sekretariat, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZP ZOZ ul. Grzybowa 1, 56 -300 Milicz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: płyny infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne-pakiet o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: żywienie dojelitowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty do żywienia dojelitowego - pakiet o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: żywienie pozajelitowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparaty do żywienia pozajelitowego - pakiet o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
więcej: Płyny dożylne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.