Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Rybnik: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 209906 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku , ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, fax. 032 4328169.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.psychiatria.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa segregatorów, zeszytów, skoroszytów, długopisów, markerów, ołówków, kopert, akcesoriów do bindowania, taśm barwiących do drukarek, tuszu do pieczątek, etykiet samoprzylepnych, papieru komputerowego i kserograficznego, tuszy, tonerów oraz drobnego sprzętu biurowego i drobnych akcesoriów komputerowych. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 25.24.13.10 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Oryginalny kod CPV: 30.19.25.00 - Okładki z papieru przezroczystego Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 upzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): -Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. -Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. -Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. -Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. -Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: 1,2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. -Z przedstawionych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać jaki jest podział obowiązków i odpowiedzialności każdego z uczestników konsorcjum. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W/w wykonawcy składają dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. Dz. U. Nr 71, poz. 645)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Gliwicka 33,
44-201 Rybnik, budynek administracyjny II piętro, pokój nr 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:30, miejsce: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek administracyjny II piętro, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa segregatorów, zeszytów, skoroszytów itp. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20-2, 22.81.50.00-6, 22.85.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu biurowego, kopert itp. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.20.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa długopisów, markerów, ołówków itp. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.19.21.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do bindowania, taśm barwiących do drukarek, tuszu do pieczątek, etykiet samoprzylepnych. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.13.10-8, 30.19.25.00-6, 30.19.23.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru komputerowego i kserograficznego. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.12.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszy, tonerów oraz drobnych akcesoriów komputerowych. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
- Serwis pogwarancyjny urządzeń wydających środki ochrony indywidualnej ,,DynaBox" dla PGG S.A. Oddział KWK ROW w okresie 24 miesięcy z podziałem na 4 zadania"
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Zarządu Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego w 2025 roku
- Dostawa i zabudowa zespołu kogeneracyjnego o mocy ok 1 MWe i ok 1 MWt w EC Marklowice wraz z infrastrukturą towarzyszącą na gaz z odmetanowania z KWK ROW Ruch Marcel.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie dostarczenia i odbioru z siedziby Starostwa Powiatowego w Rybniku przesyłek pocztowych
- Przebudowa budynku na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy ul. Rudzkiej wraz ze zmianą projektu i pozwolenia na budowę w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Zakup papieru biurowego na rok 2025
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.