Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Lublin: Dostawy nici chirurgicznych okulistycznych - umowa na okres 1-roku (nr sprawy: EO-2737/116/07)
Numer ogłoszenia: 209956 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nici chirurgicznych okulistycznych - umowa na okres 1-roku (nr sprawy: EO-2737/116/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Nici niewchłanialne, poz. 1-6 poliamidowe, poz. 7-9 polipropylenowe, jednowłóknowe, z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształceniem węzła na igłach - razem: 1380saszetek;Zadanie 2. Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane polibutylanem - razem: 600saszetek;Zadanie 3. Nici niewchłanialne, naturalne, jedwabne, plecione lub skręcane o zmniejszonej kapilarności (pokryte woskiem) na igłach - razem: 1980saszetek;Zadanie 4. Nici wchłanialne, plecione, trwale powleczone, syntetyczne z mieszaniny kwasów poliglikolowego i mlekowego, o okresie wchłaniania do 56-70 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego min. 75% po 14 dniach i min. 50% po 21 dniach (poz. 1 i 2) oraz min. 40% po 21 dniach ( poz. 3 i 4) na igłach - razem: 2400saszetek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. St. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5. Ul. Staszica 16, 20-081 Lublin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NICI NIEWCHŁANIALNE..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne, poz. 1-6 poliamidowe, poz. 7-9 polipropylenowe, jednowłóknowe, z kontrolowanym rozciąganiem i plastycznym odkształceniem węzła na igłach zgodnych z opisem:Poz.1. Grubość nici - 10/0, Długość nici - 30cm, Opis igły - 6, 19-6, 5mm szpatułkowa, podwójna z precyzyjnym mikroostrzem o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 840;Poz.2. Grubość nici - 9/0, Długość nici - 30cm, Opis igły - 6, 19-6, 5mm szpatułkowa, podwójna z precyzyjnym mikroostrzem o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 120;Poz.3. Grubość nici - 10/0, Długość nici - 12-13cm, Opis igły - 5mm, okrągła, pojedyncza o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 120;Poz.4. Grubość nici - 6/0, Długość nici - 45cm, Opis igły - 16mm, pojedyncza, tnąca o zwiększonej ostrości, o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 180;Poz.5. Grubość nici - 10/0, Długość nici - 20-25cm, Opis igły - 16mm, podwójna, szpatułkowa z mikroostrzem, prosta - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 60;Poz.6. Grubość nici - 10/0, Długość nici - 12-15cm, Opis igły - 3-4mm, pojedyncza, okrągła o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 60..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NICI NIEWCHŁANIALNE..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne, poliestrowe, plecione, powlekane polibutylanem.Poz.1. Grubość nici - 4/0, Długość nici - 45cm, Opis igły -8mm, podwójna, szpatułkowa o krzywiźnie ¼ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 120;Poz.2. Grubość nici - 5/0, Długość nici - 45cm, Opis igły -8mm, podwójna, szpatułkowa o krzywiźnie ¼ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 480..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NICI NIEWCHŁANIALNE NATURALNE..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici niewchłanialne, naturalne, jedwabne, plecione lub skręcane o zmniejszonej kapilarności (pokryte woskiem) na igłach zgodnych z opisem:Poz.1. Grubość nici - 2/0, Długość nici - 75cm, Opis igły - 24-28mm, pojedyncza, okrągła o krzywiźnie ½ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 720;Poz.2. Grubość nici - 4/0, Długość nici - 55cm, Opis igły -20mm, podwójna, okrągła o krzywiźnie ½ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 360;Poz.3. Grubość nici - 4/0, Długość nici -4x45cm dwukolorowe dla oznaczenia kierunku , Opis igły - 16mm, pojedyncza, tnąca o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 180;Poz.4. Grubość nici - 5/0, Długość nici - 75cm, Opis igły -12mm, pojedyncza, odwrotnie tnąca o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 60;Poz.5. Grubość nici - 6/0, Długość nici - 45cm, Opis igły - 8mm, podwójna, szpatułkowa o krzywiźnie ¼ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 300;Poz.6. Grubość nici - 7/0, Długość nici - 45cm, Opis igły - 8mm, podwójna z mikroostrzem, odwrotnie tnąca o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 360..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NICI WCHŁANIALNE..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne, plecione, trwale powleczone, syntetyczne z mieszaniny kwasów poliglikolowego i mlekowego, o okresie wchłaniania do 56-70 dni i zdolności podtrzymywania tkankowego min. 75% po 14 dniach i min. 50% po 21 dniach (poz. 1 i 2) oraz min. 40% po 21 dniach ( poz. 3 i 4) na igłach zgodnych z opisem:Poz.1. Grubość nici - 5/0, Długość nici - 45cm, Opis igły - 8mm, podwójna, szpatułkowa, bezbarwna o krzywiźnie ¼ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 120;Poz.2. Grubość nici - 6/0, Długość nici - 45cm, Opis igły - 8mm, podwójna, szpatułkowa o krzywiźnie ¼ koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 720;Poz.3. Grubość nici - 7/0, Długość nici - 30cm , Opis igły - 6-7mm, podwójna, szpatułkowa z mikroostrzem o krzywixnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 840;Poz.4. Grubość nici - 8/0, Długość nici - 30cm, Opis igły - 6-7mm, podwójna, szpatułkowa z mikroostrzem o krzywiźnie 3/8 koła - Zamawiana ilość saszetek rocznie: 720..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa płynu ACD (A)
- Sukcesywne dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Wymiana nawierzchni tartanowej w budynku hali lekkoatletycznej w Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie przy ulicy Wojciechowskiej 38
- ZZP.260.1.28.2024 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i obsłudze (zarządzaniu) parkingów administrowanych przez Zamawiającego przez okres 24 miesięcy wg. zad. 1-2
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.