Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Świerklaniec: Wykonywanie od kwietnia 2010 r. do kwietnia 2011 r.
Projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych przez Wójta Gminy Świerklaniec
Numer ogłoszenia: 20995 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Świerklaniec , ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844853, faks 032 2844852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie od kwietnia 2010 r. do kwietnia 2011 r. Projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych przez Wójta Gminy Świerklaniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź. zmianami) tj. decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą w wersji graficznej i tekstowej, wykonanymi na podstawie wizji w terenie, wynikającymi z art. 53 ust. 3 i art. 54 ust. 3 tejże ustawy oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Zamawiający zapewnia materiały wyjściowe niezbędne do sporządzenia projektów decyzji oraz przeprowadzenie postępowania przy współpracy z Wykonawcą. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a. przygotowanie projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia otrzymania materiałów wyjściowych od Zamawiającego, b. usunięcie usterek i wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od otrzymania dokumentów, c. pisemne odniesienie się do ewentualnych skarg lub innego rodzaju interwencji związanych z decyzjami o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, d. w przypadku uchylenia decyzji z przyczyn zależnych od Wykonawcy przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze lub Sąd Administracyjny, na Wykonawcy ciąży obowiązek ponownego rozpatrzenia sprawy i przygotowania projektu decyzji w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania dokumentów, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia za te czynności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą wpisana na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów o statusie czynnym c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ c) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ . Należy dołączyć (kopie) uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób oraz dokument o przynależności do izby zawodowej. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału . 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-b niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklaniec
42-622 Świerklaniec
ul. Młyńska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklaniec 42-622 Świerklaniec ul. Młyńska 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Koczała
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Lubawa"
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Radziejowice dla wybranych fragmentów miejscowości.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Tczew
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Frombork
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.