eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanówczęść 1Dostosowanie budynku PS10 w Chrzanowie do wymogów p.poż. część 2Przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w PS10 w Chrzanowie część 3Remont Sali przedszkolnej w PS10 w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Chrzanów: część 1: Dostosowanie budynku PS10 w Chrzanowie do wymogów p.poż. część 2: Przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w PS10 w Chrzanowie część 3: Remont Sali przedszkolnej w PS10 w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 209992 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie , Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 7538874, faks 32 7538882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część 1: Dostosowanie budynku PS10 w Chrzanowie do wymogów p.poż. część 2: Przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w PS10 w Chrzanowie część 3: Remont Sali przedszkolnej w PS10 w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1: Dostosowanie budynku PS10 w Chrzanowie do wymogów p.poż. zakres prac: Wykonanie murowanych ścianek działowych o odpowiedniej odporności ogniowej celem wydzielenia pożarowego klatek schodowych i zamontowaniu w dachu klap oddymiających. Do zabudowy klap oddymiających należy wykonać otwory w stropodachu nad klatkami schodowymi. W zakresie prac jest również wyburzenie części ścianek działowych, poszerzenie otworów, zamurowanie otworów, zamontowanie drzwi oraz uzupełnienie tynków i posadzki po tych pracach wraz z pomalowaniem. W zakresie prac z branży elektrycznej jest przebudowa tablic rozdzielczych i instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia wydzielanej klatki schodowej oraz budowa instalacji oświetlenia awaryjnego oraz instalacja zasilająca układ 2 klap dymowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1A do SIWZ. część 2: Przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w PS10 w Chrzanowie zakres prac: Wymiana urządzeń na urządzenia dostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych, skucie istniejących okładzin ściennych i posadzkowych oraz ułożenie nowych. Wprawienie nowych drzwi w miejsce istniejących, zamontowanie kabin systemowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1B do SIWZ. część 3: Remont Sali przedszkolnej w PS10 w Chrzanowie zakres prac: malowanie farbami emulsyjnymi sufitu i ścian sali dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2 m należy wykonać powierzchnie zmywalne) rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki, wyczyszczenie posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z drewnianej klepki z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów antypoślizgowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1C do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.30.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części nr 1.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedną robotę obejmująca swym zakresem instalacje klapy oddymiającej - warunek dla części nr 1, co najmniej jedną robotę obejmująca swym zakresem budowę, przebudowę lub remont budynku lub jego części wraz z wewnętrznymi instalacjami sanitarnymi o wartości minimum 10 000,00 zł brutto - warunek dla części nr 2, co najmniej jedną robotę obejmująca swym zakresem malowanie wnętrza budynku lub jego części o powierzchni min 50 m 2 oraz co najmniej jedną robotę obejmująca swym zakresem wykładnie parkietów lub innych posadzek drewnianych o powierzchni minimum 50 m 2- warunek dla części nr 3. Uwaga: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, także wówczas gdy prace obejmujące wymagane zakresy robót, wykonane zostały w tym samym obiekcie, czy też w ramach tego samego zadania. Każda z robót musi obejmować wymagane m 2, czy też wskazaną wartość.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - warunek dla części nr 1; co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami w zakresie co najmniej instalacji elektrycznych - warunek dla części nr 1; co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - warunek dla części nr 2. Uwaga: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie muszą dysponować wszystkimi wymaganymi dla danej części zamówienia uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - wzór zawiera zał. nr 3 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, a stosowne upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie. 3.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy /fakultatywnie/ - wzór zawiera zał. nr 2a - 2c do SIWZ. 4.Dowód wniesienia wadium dla części nr 1. Opis sposobu złożenia wadium zawarty został w rozdziale VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w kwestii: a)zmiany wysokości wynagrodzenia, jeśli jest ona związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b)zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia lub wydłużenia): na skutek zadziałania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; w przypadku wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia; wskutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych; z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy. c)zmiany kierownika budowy/robót po stronie Wykonawcy, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną do pełnienia określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych; d)zmiany podwykonawcy, w skutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia; e)zmiany zastosowanych materiałów i urządzeń, wskutek zaistnienia możliwości zastosowania lepszych materiałów, technologii lub urządzeń o parametrach nie gorszych niż ujęte w dokumentacji przetargowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, za cenę nie wyższą od ceny wynikającej z oferty wykonawcy; f)zmiany sposobu realizacji zadania, z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy Al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto) dla części 1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostosowanie budynku PS10 w Chrzanowie do wymogów p.poż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie murowanych ścianek działowych o odpowiedniej odporności ogniowej celem wydzielenia pożarowego klatek schodowych i zamontowaniu w dachu klap oddymiających. Do zabudowy klap oddymiających należy wykonać otwory w stropodachu nad klatkami schodowymi. W zakresie prac jest również wyburzenie części ścianek działowych, poszerzenie otworów, zamurowanie otworów, zamontowanie drzwi oraz uzupełnienie tynków i posadzki po tych pracach wraz z pomalowaniem. W zakresie prac z branży elektrycznej jest przebudowa tablic rozdzielczych i instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia wydzielanej klatki schodowej oraz budowa instalacji oświetlenia awaryjnego oraz instalacja zasilająca układ 2 klap dymowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w PS10 w Chrzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana urządzeń na urządzenia dostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych, skucie istniejących okładzin ściennych i posadzkowych oraz ułożenie nowych. Wprawienie nowych drzwi w miejsce istniejących, zamontowanie kabin systemowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 precyzuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont Sali przedszkolnej w PS10 w Chrzanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie farbami emulsyjnymi sufitu i ścian sali dla dzieci wraz z przygotowaniem powierzchni pod malowanie (do wysokości 2 m należy wykonać powierzchnie zmywalne) Rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki, wyczyszczenie posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z drewnianej klepki z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów antypoślizgowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.