To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Prusice: dostawa komputerów oraz laptopów w ramach zadania pn. Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach
Numer ogłoszenia: 210000 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198800 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Jana Pawła II 7, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 71 312 63 10, faks 71 312 63 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów oraz laptopów w ramach zadania pn. Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem umowy jest dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem na zasadach określonych w umowie oraz niniejszej SIWZ, sprzętu informatycznego i multimedialnego, na które składa się: Zestaw komputerowy 4 szt. Komputer typu laptop 2 szt. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych produktów określa Specyfikacja Techniczna - załączniki 5a i 5b do niniejszego zaproszenia, które po zakończeniu procedury będą stanowiły załączniki umowy. 3)Podstawowe definicje: a)Zestaw komputerowy - osobisty komputer stacjonarny wraz z monitorem ekranowym Kategoria ta nie obejmuje komputerów kieszonkowych (tzw. palmtop, PDA), czy telefonów komórkowych o zbliżonej do komputerów kieszonkowych funkcjonalności. Kategoria ta nie obejmuje także serwerów. b)Jednostka centralna - główny element stacjonarnego zestawu komputerowego, zawierający jego zasadnicze komponenty: płytę główną, procesor, pamięć itd. we wspólnej obudowie. 4)Wymagania ogólne: a)W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia wymogów opisanych poniżej oraz w specyfikacji technicznej. b)Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. c)Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). d) Wykonawca dostarczy łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. e)Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W załącznikach 5a i 5b, które wypełnione należy dołączyć do oferty, należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, ponadto w opisie technicznym, Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu oraz oprogramowania. f) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. g)Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. h)Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na terminy określone w Specyfikacji Technicznej. i)Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. j)Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. k)Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, chyba, że zapisy SIWZ dot. konkretnego sprzętu stanowią inaczej. l)Wykorzystywane urządzenia spełniają co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź [innych norm krajowych] lub równoważnych. 5)W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a)dostarczenie kompletu sprzętu do siedziby Zamawiającego; b)przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego, c)świadczenie gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu ze wskazanego miejsca (na terenie kraju) a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu na koszt Wykonawcy. Potwierdzone umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem; d)Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach nr UDA-RPDS. 06.04.00-02-026/12-01 w ramach Priorytetu nr 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i Kultura: Działanie nr 6.4: Turystyka kulturowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROLINE Bartosz Bakalarczyk, ul. Daszyńskiego 38/5, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25893,00
Oferta z najniższą ceną: 25893,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25893,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dnia 14.03.2013 r. wszczęto postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych pn. Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach. Zamawiający dopuścił składania ofert częściowych, o których mowa w art. 2 pkt 6 ustawy zgodnie z podziałem na części wskazane w SIWZ: Część 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Część 2: Dostawa zestawów komputerowych Część 3: Dostawa Komputerów typu laptop Część 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami Część 5: Dostawa telebimu 6x4 z konstrukcją mobilną oraz telebimów 3x2 z konstrukcjami mobilnymi Część 6: Dostawa zestawu projektor + ekran Część 7: Dostawa Nagłośnienia W wyniku przeprowadzonego postępowania wyłoniono Wykonawcę w Części 5: Dostawa telebimu 6x4 z konstrukcją mobilną oraz telebimów 3x2 z konstrukcjami mobilnymi, Części 6: Dostawa zestawu projektor + ekran oraz Części 7: Dostawa Nagłośnienia oraz unieważniono postępowanie w zakresie: Część 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego: Część 2: Dostawa zestawów komputerowych Część 3: Dostawa Komputerów typu laptop Część 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami 2) Dnia 18 kwietnia 2013 r. wszczęto postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.) o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych pn. II przetarg nieograniczony Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach. Zamawiający dopuścił składania ofert częściowych, o których mowa w art. 2 pkt 6 ustawy zgodnie z podziałem na części wskazane w SIWZ: Część 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Część 2: Dostawa zestawów komputerowych Część 3: Dostawa Komputerów typu laptop Część 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami W wyniku przeprowadzonego postępowania wyłoniono Wykonawcę w Części 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz Części 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami. 3) W przeprowadzonych kolejno dwóch postepowaniach nie wyłoniono Wykonawcy w części 2: Dostawa zestawów komputerowych oraz części 3: Dostawa Komputerów typu laptop w związku z czym Zamawiający posiada możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), który stanowi, że: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 4) w prowadzonych kolejno postepowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybach konkurencyjnych, podczas których w części dotyczącej Dostawy zestawów komputerowych wpłynęła jedna oferta, oferta ta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie posiadania sprzętu oznaczonego znakiem CE. Natomiast w części dotyczącej Dostawy Komputerów typu laptop nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający nie zmienił w sposób istotny warunków zamówienia w stosunku do pierwotnych. W świetle powyższego w związku z brakiem zainteresowania postępowaniem organizowanym przez Zamawiającego wyżej przytoczona przesłanka może mieć zastosowanie,
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków szkolnych w ramach projektu pt. "Edukacja jutra w Gminie Tuchomie".
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.