Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Wyszków: Wykonanie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 2, z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Wyszkowie przy ul. 1 Maja, działka nr 3555/2
Numer ogłoszenia: 210014 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. 1 Maja 23a/B, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 742-88-77, fax 0-29 742-88-77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wyszkow.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zespołu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 2, z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Wyszkowie przy ul. 1 Maja, działka nr 3555/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Zespół zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z garażami i usługami - budynek nr 2, z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu przy ul. 1 Maja w Wyszkowie, działka nr 3555/2. Dane ogólne budynku: powierzchnia całkowita netto: 4 357,28 m2; powierzchnia zabudowy: 1 564,20 m2; kubatura: 11 213,40 m3; liczba mieszkań: 53, w tym jedno na parterze dla osoby niepełnosprawnej; powierzchnia użytkowa mieszkań: 2 323,48m2; liczba pomieszczeń usługowych: 6; powierzchnia pomieszczeń usługowy: 336,73 m2; powierzchnia garażu - 28 stanowisk: 926,00 m2; liczba kondygnacji nadziemnych (mieszkalnych): 4; liczba klatek schodowych: 5. Projektowany budynek posiada całkowite podpiwniczenie i poddasze nieużytkowe. Instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażu, gazowa, centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, elektryczna i odgromowa. Zakres prac obejmuje: Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 2, z uwzględnieniem wykonania: lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych piwnic lokatorskich, powierzchni komunikacji, pomieszczeń technicznych, gospodarczych, instalacji wewnętrznych, w stanie wykończonym pod klucz. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części robót, których wykonanie uzna za niepotrzebne, a ich wartość potrąci z wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy określonego w ust. 3 umowy o roboty budowlane, z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. W szczególności zmiany zakresu będą dotyczyćczęści lokali mieszkalnych przewidzianych do indywidualnego wykończenia (stan deweloperski); bez wykonania wskazanych ścianek działowych w lokalach, bez paneli w pokojach, bez terakoty w kuchniach, łazienkach i przedpokojach, bez glazury w kuchniach i łazienkach, bez białego montażu. Liczba lokali do indywidualnego wykończenia zostanie określona na etapie realizacji budynku; lokale usługowe - w stanie do indywidualnego wykończenia (bez tarkretu i gresu na podłogach, malowania sufitów i ścian). Wykonanie garażu podziemnego na 28 stanowisk. Wykonanie przyłączy do budynku: wodociągowego do budynku nr 2, kanalizacji sanitarnej do budynku nr 2 (5 szt), kanalizacji deszczowej w zakresie studni D 10, D 11, przyłaczenie rur spustowych budynku nr 2, kanalizacji deszczowej do wpustów ulicznych z terenu całej działki 3555/2, kanalizacji deszczowej do studni drenażowych osadczych dla budynku nr 2, kanalizacji deszczowej do garaży budynku nr 2, sieci cieplnej preizolowanej niskich parametrów do budynku nr 2. Zagospodarowanie i urządzenie terenu w granicach działki nr 3555/2 obejmuje m.in.: wybudowanie ciągów pieszo - jezdnych (z wyłączeniem wewnętrznej drogi osiedlowej zaprojektowanej częsciowo na działce nr 3555/1 i 3555/2 zrealizowanej w I etapie zabudowy), chodników i dojść dobudynku nr 2, miejsc parkingowych, opaski wokół budynku nr 2, placu zabaw, placu gospodarczego, założenie zieleni. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłączy elektroenergetycznego, gazowego, sieci cieplnej wysokich parametrów, które stanowią przedmiot oddzielnego potępowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN), w terminie do 20.11.2007r. Wadium może być wnoszone w formach: pieniądza, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. o /WYSZKÓW Nr 08102038020000120200081844. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący w/w rachunek potwierdzi, że ustalona kwota wadium znalazła się na rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2. SIWZ i załączonych do nich dokumentach: 1.Wybudowali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat ( dotyczy lat: 2002 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), budynków o kubaturze łącznej nie mniejszej niż 10.000m3, w tym jeden o kubaturze nie mniejszej niż 5.000m3, sklasyfikowanych według PKOB w klasach: 1122 lub 1130 lub 1230 lub 1264. ( Formularz Nr 6 SIWZ doświadczenie wykonawcy), 2.Dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, (Formularz Nr 4 SIWZ), tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Formularz Nr 3 SIWZ) tj.: a)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości nie mniejszej niż największa wartość robót budowlanych w dwóch kolejnych miesiącach (zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót budowlanych zadania - formularz nr 8 SIWZ) b)osiągnęli w ostatnich trzech latach obrotowych łączne obroty w wys. nie mniejszej niż 5.000.000,00 - PLN 4.Posiadają w formie prawa własności, umowy dzierżawy, najmu, leasingu lub innych sposób potencjał techniczny, maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do należytej realizacji zamówienia (Formularz Nr 5 SIWZ), tj. co najmniej: 1 koparkę, 1 żuraw, 1 samochód samowyładowczy, 1 samochód skrzyniowy, komplet rusztowań. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1.3.4. przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz.645, § 1 ust.1): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: a) Formularz oferty sporządzony według załączonego wzoru ( Formularz nr 1 SIWZ), b) Potwierdzenie wniesienia wadium - w formach przewidzianych w pkt. 3.6, SIWZ c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp (Formularz nr 2 SIWZ), d) Formularze i dokumenty dotyczące informacji o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym Formularze załączone do SIWZ od Nr 3 do Nr 7). e) Wypełniony harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania (Formularz nr 8 SIWZ) sporządzony na podstawie szczegółowego kosztorysu ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wyszkow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 07-200 Wyszków, ul. Gen. J. Sowińskiego 55 (budynek Gimnazjum Nr 2, wejście A).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 12:00, miejsce: 07-200 Wyszków, ul. Gen. J. Sowińskiego 55 (budynek Gimnazjum Nr 2, wejście A).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Krajowego Funduszu Mieszkaniowego
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
- "Modernizacja krytej pływalni 'Błękitna' w Wyszkowie - remont schodów wejściowych' w ramach programu " Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2023".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.