Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Kielce: Podwyższenie wyboju do rzędnej terenu sprzed powodzi w rejonie wyrwy w prawym wale rzeki Wisły w m. Koćmierzów
Numer ogłoszenia: 210015 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwyższenie wyboju do rzędnej terenu sprzed powodzi w rejonie wyrwy w prawym wale rzeki Wisły w m. Koćmierzów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest podwyższenie wyboju do rzędnej terenu sprzed powodzi w rejonie wyrwy w prawym wale rzeki Wisły w m. Koćmierzów powstałego podczas powodzi w 2010 r. zgodnie z opracowaną przez Biuro Projektowo - Wykonawcze POL-HYDRO, ul. Wojewódzka 3/3, 25-536 Kielce, dokumentacją obejmującą: Projekt wykonawczy, zawierający część opisową i część graficzną, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny).zwaną dalej dokumentacją techniczną. W/w dokumenty stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ).Zakres prac dotyczy:- podwyższenia wyboju oraz terenów bezpośrednio przyległych do rzędnych sprzed powodzi, - likwidacji kolein i lokalnych zaniżeń korony wału istniejącego rz. Wisły w km 2+450 - 3+288, - rozbiórki istniejącej opaski wałowej.Zakres robót:- powierzchnia terenów podwyższonych - 6,29 ha,- kubatura robót ziemnych związanych z podwyższeniem terenu - 29 160 m2, - humusowanie terenów podwyższonych na terenie prywatnych właścicieli warstwą 12 cm - 1 800 m3,- wyrównanie i wyprofilowanie korony wału istniejącego w km 2+450 - 3+275, L = 838m - 626 m3,- likwidacja worków z piaskiem na odcinku wału Huta Szkła (wał rz. Wisły - rampa wałowa L=150m) - ok. 1 800 sztuk,- usunięcie porozrzucanych po terenie pni drzew - ok. 100 sztuk,- rozebranie nasypu istniejącej opaski wałowej L=552m - 29 786m3,- usunięcie z istniejącej opaski: - geomembrany - 12 200 m2, - geowłókniny - 12 200 m2,- worków z piaskiem - ok. 75 000 sztuk. Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze w godz. 8:00 - 14:00.Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto:-Urządzenie zaplecza robót. -Zabezpieczenie robót pod względem BHP.- Sporządzenie planu BIOZ.- Wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych na czas realizacji robót.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy,oraz zgodnie z:- warunkami Zamawiającego,- obowiązującymi przepisami BHP,- warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ziemnych i budowlanych,- warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. 4. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. 2010r., Dz.U. nr 113,poz. 759 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1.__ 5. Wykonawca z chwilą przejęcia terenu robót, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów (w tym, np. worków z piaskiem), z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 , poz. 251 z późn. zm.). oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 129, poz. 902 z późn. zm.). W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu stosowne dokument(y) postępowania z odpadami w tym zakresie jeżeli jest to wymagane prawem (w szczególności w zakresie odpadów niebezpiecznych jeżeli takie występują. 6. Termin wykonania całego zamówienia do dnia 15 listopada 2011r. w tym: - wykonanie robót budowlanych: do 31 października 2011r., - odbiór przedmiotu zamówienia : do 15 listopada 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej jednego zamówienia) porównywalnych pod względem rozwiązań technologicznych do przedmiotu zamówienia. Za porównywalne uważa się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu art. 3 ustawy Prawo budowlane) wałów przeciwpowodziowych, zapór oraz innych nasypów ziemnych o wartości robót nie mniejszej niż 0,5 mln zł dla każdego zamówienia.Udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie w/w robót dotyczy obiektu, który winien również spełnić poniższe wymagania: - średnia wysokość nasypu co najmniej 3,0 m, - stopień zagęszczenia Id co najmniej 0.50 lub wskaźnik zagęszczenia Is co najmniej 0.92. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 3.dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca winien dysponować Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania robót z zakresu melioracji wodnych. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót winna posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu (w rozumieniu art. 3 ustawy Prawo budowlane) wałów przeciwpowodziowych, zapór oraz innych nasypów ziemnych (wartość robót nie mniej niż 0,5 mln zł dla każdego zamówienia).Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt.1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, w stosunku do osoby wymienionej w pkt.1 . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. Wykonawca, w przypadku oferowania wyrobów lub urządzęń równoważnych stosownie do zapisu w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał. 7. Pisemne zobowiązanie podmiotów jeżeli Wykonawca składający ofertę wyczerpuje dyspozycje rozdz. VII pkt. 5 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:- w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy,- wystąpienia czynników (o których mowa we wzorze umowy w paragrafie 2) mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, - urzędowej zmiany stawki VAT, - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego zgodnie z warunkami określonymi w § 4 pkt 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209 (.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
- Remont I Oddziału Chorób Wewnętrznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawy niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.