Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Drezdenko: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja
Numer ogłoszenia: 210033 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących w trakcie roku szkolnego ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja dla Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku. Szacunkowa ilość posiłków: 4.300 posiłków. Wskazane liczby posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 10.00 każdego dnia, z możliwością korekty do godz. 11.00. Okres i sposób świadczenia usługi: 5 dni w tygodniu przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012r. Usługi będą świadczone w czasie trwania roku szkolnego i nie dotyczą okresu letnich oraz zimowych wakacji szkolnych, a także przerw świątecznych. Posiłki regeneracyjne będą dostarczane / podawane 1 raz dziennie w godzinach 13.00 - 14.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków. Schematyczny, sugerowany przez Zamawiającego schemat żywienia / skład posiłków regeneracyjnych: Zestaw 1: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Zestaw 2: banan, drożdżówka z makiem, sok jabłkowy o pojemności 250ml; Zestaw 3: brzoskwinia/ nektarynka, pączek, woda niegazowana o pojemności 250 ml;. Zestaw 4: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Zestaw 5: banan, drożdżówka z serem, sok jabłkowy o pojemności 250 ml; Przygotowanie kanapek. Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. - Pieczywo - bułka duża 100 g lub 2 bułki małe każda min. 50 g smarowana masłem z dwóch stron - Wkład podstawowy: wędlina (szynka, polędwica , pasztet) ser żółty, twarożek - dodatki warzywne: sałatka pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka. Wartość kaloryczna kanapki nie może być niższa niż 500 kcal. Kanapki muszą być dostarczane w dni nauki w szkole w opakowaniach zabezpieczających przed zniszczeniem i pobrudzeniem w czasie transportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady pokonsumpcyjne. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia, ocena metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia, ocena metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia, ocena metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia, ocena metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia, ocena metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną dokonane aneksem Istotna zmiana umowy jest dopuszczalna w sytuacjach: 1) zmiany zakresu dostawy i wynagrodzenia za nie, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od stron umowy; 2) zmiany miejsca dostaw; 3) zmiany godzin dostaw; 4) w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl (zakładka pobierz SIWZ).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Budowa budynku samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Irena i Wilcze Doły
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych - leśniczówka Sosnówka i leśniczówka Odyniec - IV postępowanie
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.