To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Lublin: Usługi ubezpieczeniowe
Numer ogłoszenia: 210045 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178875 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeniowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie określone w 4 zadaniach w następujący sposób: Zadanie nr 1: 1.1. Usługa ubezpieczenia mienia Uniwersytetu Medycznego od wszystkich ryzyk szczegółowo opisana w załącznikach nr: 1, 5, 5A, 6, 7, 8 do SIWZ. 1.2. Oferowana przez Wykonawcę usługa musi odpowiadać szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia, który zawarty jest w załącznikach nr: 1, 5, 5A, 6, 7, 8 do SIWZ. Zadanie nr 2: 1.3. Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie szczegółowo opisana w załącznikach nr: 2, 9, 10, 11A, 11B, 11C,11D,11E, 11F do SIWZ. 1.4. Oferowana przez Wykonawcę usługa musi odpowiadać szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia, który zawarty jest w załącznikach nr: 2, 9, 10, 11A, 11B, 11C,11D,11E, 11F do SIWZ Zadanie nr 3: 1.5. Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie szczegółowo opisana w załącznikach nr: 3, 12, 13 do SIWZ. 1.6. Oferowana przez Wykonawcę usługa musi odpowiadać szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia, który zawarty jest w załącznikach nr: 3, 12, 13 do SIWZ Zadanie nr 4: 1.7. Usługa ubezpieczenia pracowników Uniwersytetu Medycznego w podróży służbowej zagranicznej szczegółowo opisana w załączniku nr: 4 do SIWZ. 1.8. Oferowana przez Wykonawcę usługa musi odpowiadać szczegółowemu opisowi przedmiotu zamówienia, który zawarty jest w załączniku nr: 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., Ul.Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75935,42
Oferta z najniższą ceną: 73788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118220,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TU INTER Polska S.A., Al. Jerozolimskie 172, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98694,00
Oferta z najniższą ceną: 98694,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98694,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group II Oddział Lublin, ul. Sławomira Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35966,00
Oferta z najniższą ceną: 30196,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
- UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Przedstawicielstwo w Radomiu, Gdańska 132, 90-520 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5550,00
Oferta z najniższą ceną: 5550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemyśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji i odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.