eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuchówDostawa żywności do stołówki Zespołu szkół w Tuchowie.



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Tuchów: Dostawa żywności do stołówki Zespołu szkół w Tuchowie.
Numer ogłoszenia: 210067 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Tuchowie , ul. Jana Pawła II 6, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 014 6525220, faks 014 6525220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki Zespołu szkół w Tuchowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Żywność do stołówki Zespołu Szkól w Tuchowie w podziale na dostawy ujęte w zadania- liczba zadań 4 Wykaz zadań: : a) Zadanie nr 1. Dostawa warzyw owoców, warzyw świeżych i przetworzonych : CPV 03000000-1, 15000000-8 b) Zadanie nr 2. Różne artykuły spożywcze, mrożone ryby i jarzyny, przyprawy, makarony, pieczywo: CPV 15000000-8, 03000000-1. c) Zadanie nr 3. Dostawa mięsa drobiowego- świeżego: CPV 15112100-7 d) Zadanie nr 4. Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin: CPV 15000000-8 Termin:od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia- zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się co najmniej dwoma zrealizowanymi dostawami. Do każdej pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 4 SIWZ należy załączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem do wykonania zamówienia- zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę w/w warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji w/w zamówienia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie żąda dokumentów wykazujących spełnienie przez wykonawcę w/w warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej- zamawiający wymaga by wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100000 PLN.Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie opłaconej polisy.Zał.nr5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.tuchow.pl, i stronie BIP GMINY TUCHÓW www.tuchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Tuchowie ul. Jana Pawła II6 , 33 - 170 Tuchów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Tuchowie ul. Jana Pawła II6 , 33 - 170 Tuchów.Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.12.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw owoców, warzyw świeżych i przetworzonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna owoców i warzyw wykorzystywanych do przygotowania posiłków dla uczniów, w tym ziemniaki, warzywa świeże, jabłka, mandarynki, banany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne artykuły spożywcze, mrożone ryby i jarzyny, przyprawy, makarony, pieczywo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna wg zapotrzebowania zamawiającego różnych artykułów spożywczych w tym: mrożone ryby, owoce i jarzyny, przyprawy, makarony, pieczywo, nabiał, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi i inne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego- świeżego...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna wg zapotrzebowania zamawiającego mięsa drobiowego- świeżego...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna wg zapotrzebowania zamawiającego mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.