Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Oława: Remont elewacji budynku mieszkalnego wraz z remontem i przebudową komina - ul. 11 Listopada 3A
Numer ogłoszenia: 210088 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax 071 3132491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku mieszkalnego wraz z remontem i przebudową komina - ul. 11 Listopada 3A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remontowany obiekt to budynek mieszkalny, wielorodzinny zlokalizowany w Oławie przy ul. 11 Listopada 3 a. Budynek jest jednobryłowy, wolnostojący, dwukondygnacyjny, przekryty dachem dwuspadowym. Należy wykonać, skucie całości tynków zewnętrznych. W dolnej części elewacji do wysokości nadproży okiennych parteru oraz w miejscach zawilgoceń należy wykonać wymiany tynków na nowe renowacyjne mineralne. Pozostałe tynki elewacji, w miejscach powyżej kondygnacji parteru, skuć w całości i wymienić na zwykłe tynki cementowo - wapienne lll kat. - mineralne. Należy wykonać miejscowe uzupełnienia i odtworzenia zniszczonych detali architektonicznych takich jak: gzymsy, opaski okołookienne, gzymsy nadokienne, płyciny. Stolarkę okienną na zewnątrz po dokładnym oczyszczeniu i opaleniu, malować dwukrotnie farbami olejnymi w kolorze białym. Planowane jest przy wykonywanym remoncie elewacji wymianę 6 okien. Istniejące drzwi zewnętrzne należy wyremontować. Obróbki kominowe, pasy rynnowe, obróbki gzymsów, rynny i rury spustowe malować w kolorach stosowanych na cokole elewacji. Obróbki blacharskie pasów nad i podrynnowych, rur i rynny wymienić na nowe z blachy ocynkowanej. Ściany zewnętrzne projektuje się wzmocnić poprzez wykonanie na dwóch poziomach ściągów stalowych. Zaprojektowano ściągi na następujących poziomach: -nad oknami parteru -nad oknami I piętra. Ściągi zaprojektowano z pręta stalowego Ø 20 mocowanego do ścian w strefach narożnych za pośrednictwem celownika C 200 po 1,00 m z każdej strony narożnika ściany. Pręty ściągów naprężać poprzez zastosowanie śruby rzymskiej lub poprzez rozgrzanie prętów. Istniejący daszek nad wejściem do obiektu od strony podwórza należy wyremontować. Istniejące schody zewnętrzne należy gruntownie naprawić. Należy skuć nierówności i uszkodzone elementy betonowe schodów, a następnie wykonać uzupełnienia elementów betonowych masą betonową. Wokół budynku należy wykonać opaskę betonową z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm koloru szarego układanej na podłożu mineralnym. Dobudowę komina projektuje się na przedłużeniu istniejącego komina, na ścianie nośnej, przebiegającej w linii komina, wzdłuż budynku. Pod nowoprojektowym kominem należy na istniejącej ścianie lp wykonać poduszkę betonową 48x80x10 cm zezbrojoną siatką z prętów Ø 10 co 15 cm. Dobudowa komina obejmuje wymurowanie dwóch kanałów: dymowego 14x20 cm i wentylacyjnego 14x20 cm. Wykonawca występuje o zajęcie i płaci za zajęcie pasa drogowego. Wykonawca zafakturuje w 2007r. roboty na kwotę nie większą niż 60 000zł. Szczegółowe określenie zakresu wraz z wymaganiami wykonania przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom. Wartość zamówienia - 122 621,23 złotych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 1 500zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert, w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.31.10.2007r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna budowę , rozbudowę, remont budynku o wartości minimum 100 000 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.31.10.2007r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. robót polegających na budowie ,rozbudowie, remoncie budynku o wartości minimum 100 000 złotych brutto każda Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.31.10.2007r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1) Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.31.10.2007r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnaianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu ( załącznik nr 1)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława,pl. Zamkowy 15,pok.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.14 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do składania ofert zaproszonych zostanie 5 wykonawców. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad : - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunku nr 2 - w przypadku uzyskania przez wykonawców równej ilości punktów, o kolejności wykonawców zadecyduje najwyższa, łączna wartość brutto robót wymienionych w wykazie ( załącznik nr 2) spełniających wymagania zamawiającego Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 , zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 1), doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 2) znajdują sie na stronie internetowej www.bip.olawa.ig.pl/webcm/przetargi. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.