eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Wymiana stolarki okiennej przemysłowej szklonej pojedynczej na PCV wraz ze zmniejszeniem otworów okiennych, wykonanie tynków uzupełniających i malowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Wronki: Wymiana stolarki okiennej przemysłowej szklonej pojedynczej na PCV wraz ze zmniejszeniem otworów okiennych, wykonanie tynków uzupełniających i malowanie
Numer ogłoszenia: 210088 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. S. Konarskiego we Wronkach , ul. Powstańców Wlkp. 25, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 254-11-76, faks 067 254-36-20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2wronki.vel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej przemysłowej szklonej pojedynczej na PCV wraz ze zmniejszeniem otworów okiennych, wykonanie tynków uzupełniających i malowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -demontaż istniejącej stalowej stolarki okiennej, -demontaż istniejących parapetów zewn., -zmniejszenie otworów okiennych w poziomie i w pionie, -dostawa i montaż nowych okien z PCV- ilość okien 13 szt., -wykonanie tynków uzupełniających na ścianach i ościeżach i połączenie z istniejącycmi, -wykonanie robót malarskich po robotach tynkarskich,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: najniższa cena - 100 % cena brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz załącznikach: formularz ofertowy zał. nr 2, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu zał. nr 3, oświadczenie o wykonaniu całości zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zał. nr 4, wykaz robót zawierający wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każda,w okresie ostatnich dwóch lat zał. nr 5, wykoanją roboty budowlane zgodnie z rysunkiem - dokumentacja projektowo - techniczna zał. nr 6 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 7 i przedstawią kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót zał. nr 8. Ponadto na wykonane roboty i usługi udzielają co najmniej 3 letniej gwarancji, wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min.30 dni, zrealizują zamówienie w ustalonym terminie, tj. do 25-08-2009 r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2wronki.vel.pl lub http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach ul. Powstańców Wlkp.25 64-510 Wronki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach, ul. Powstańców Wlkp.25, 64-510 Wronki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.