eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójPrzebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej - adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Jastrzębie-Zdrój: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej - adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP
Numer ogłoszenia: 210092 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca" , ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4719622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej - adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej- adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP. Zakres robót obejmujących przebudowę budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca: CZĘŚĆ OGÓLNOBUDOWLANA Roboty rozbiórkowe obejmują: roboty w zakresie burzenie oraz roboty w zakresie usuwania gruzu, w zakres tych robót wchodzi: rozbiórka murowanych ścian działowych; wykucie nowych otworów drzwiowych; poszerzenie istniejących otworów drzwiowych; usunięcie stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej; wykonanie bruzd w ścianach pod nadproża żelbetowe L19; usunięcie gruzu poza teren budowy; skucie części ściany na spoczniku schodów; Roboty murarskie obejmują: uzupełnianie ścian i zamurowanie otworów w ścianach z cegły pełnej; montaż nadproży prefabrykowanych; Montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej obejmuje: instalowanie framug, drzwi i okien, w zakres tych robót wchodzi: montaż drewnianych ościeżnic drzwiowych; zawieszenie skrzydeł drzwiowych; montaż okien drewnianych; Montaż ścian działowych kartonowo-gipsowych wraz z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; Kładzenie podłóg obejmuje: ułożenie nowej wykładziny PCV oraz ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych w łazience z wc; Roboty tynkarskie obejmują: uzupełnianie ubytków po wyburzeniu ścianek działowych, po zamurowanych otworach drzwiowych oraz okiennych, w miejscu poszerzenia spocznika schodów oraz po poszerzeniu otworów drzwiowych; Wyrównanie gładzią gipsową ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych; Roboty malarskie obejmują: malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych; Licowanie ścian płytkami ceramicznymi; CZĘŚĆ INSTALACYJNA Instalacja wodno- kanalizacyjna obejmuje: montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP Instalacja centralnego ogrzewania; CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; Roboty przygotowawcze i demontażowe; Instalacje elektryczne; Oprawy oświetleniowe; Zakres robót obejmujących dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP: Wykonanie łatwo zmywalnych, nieprzepuszczających podłóg w kuchni i magazynie żywnościowym z płytek podłogowych oraz dwustopniowego odpływu (syfonu) w kratce ściekowej; Wykonanie zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami wentylacji w pomieszczeniach kuchni i magazynie żywnościowym- zniwelowanie pojawiającej się pary wodnej i wilgoci; Wykonanie zmywalnych, nieprzepuszczających powłok na ścianach z płytek ściennych (glazury); Wykonanie przejścia pomiędzy kuchnią i magazynem żywnościowym o odpowiedniej szerokości (90 cm) zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP; Wykonanie instalacji elektrycznej w magazynie żywnościowym oraz punktów świetlnych zabezpieczonych przed rozpryskiem szkła; Wykonanie drzwi wejściowych metalowych- zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem z zewnątrz szkodników do tych pomieszczeń; Wykonanie robót polegających na rozbudowie instalacji wodociągowej i kanalizacji oraz na wykonaniu zmywalnych, nieprzepuszczających powłok na ścianach w pomieszczeniach magazynów jaj i warzyw, kuchni brudnej, ciągu komunikacyjnym znajdujących się w piwnicy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.90 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub adaptacji pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikiem nadzoru, posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przyjmującym obowiązki kierownika robót Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach: a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowane w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, zmian wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczności zmiany dokumentacji projektowej, która wynikła w trakcie realizacji inwestycji, skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, przekształcenia firmy, zmiana nazwy firmy, b) konieczność wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych/protokoły konieczności robót dodatkowych spisane przy udziale, Zamawiającego i Wykonawcy, c) rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, e) zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, lub zmiana podwykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, f) zmiana zakresu wartości wynagrodzenia brutto, w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione o wartości wynikające z protokołów konieczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie- Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie- Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.