Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Jastrzębie-Zdrój: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej - adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP
Numer ogłoszenia: 210092 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dar Serca" , ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4719622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej - adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej- adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca przy ul. Kaszubskiej 6 w Jastrzębiu - Zdroju oraz dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP. Zakres robót obejmujących przebudowę budynku Domu Pomocy Społecznej Dar Serca: CZĘŚĆ OGÓLNOBUDOWLANA Roboty rozbiórkowe obejmują: roboty w zakresie burzenie oraz roboty w zakresie usuwania gruzu, w zakres tych robót wchodzi: rozbiórka murowanych ścian działowych; wykucie nowych otworów drzwiowych; poszerzenie istniejących otworów drzwiowych; usunięcie stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej; wykonanie bruzd w ścianach pod nadproża żelbetowe L19; usunięcie gruzu poza teren budowy; skucie części ściany na spoczniku schodów; Roboty murarskie obejmują: uzupełnianie ścian i zamurowanie otworów w ścianach z cegły pełnej; montaż nadproży prefabrykowanych; Montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej obejmuje: instalowanie framug, drzwi i okien, w zakres tych robót wchodzi: montaż drewnianych ościeżnic drzwiowych; zawieszenie skrzydeł drzwiowych; montaż okien drewnianych; Montaż ścian działowych kartonowo-gipsowych wraz z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; Kładzenie podłóg obejmuje: ułożenie nowej wykładziny PCV oraz ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych w łazience z wc; Roboty tynkarskie obejmują: uzupełnianie ubytków po wyburzeniu ścianek działowych, po zamurowanych otworach drzwiowych oraz okiennych, w miejscu poszerzenia spocznika schodów oraz po poszerzeniu otworów drzwiowych; Wyrównanie gładzią gipsową ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych; Roboty malarskie obejmują: malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych; Licowanie ścian płytkami ceramicznymi; CZĘŚĆ INSTALACYJNA Instalacja wodno- kanalizacyjna obejmuje: montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP Instalacja centralnego ogrzewania; CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; Roboty przygotowawcze i demontażowe; Instalacje elektryczne; Oprawy oświetleniowe; Zakres robót obejmujących dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP: Wykonanie łatwo zmywalnych, nieprzepuszczających podłóg w kuchni i magazynie żywnościowym z płytek podłogowych oraz dwustopniowego odpływu (syfonu) w kratce ściekowej; Wykonanie zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami wentylacji w pomieszczeniach kuchni i magazynie żywnościowym- zniwelowanie pojawiającej się pary wodnej i wilgoci; Wykonanie zmywalnych, nieprzepuszczających powłok na ścianach z płytek ściennych (glazury); Wykonanie przejścia pomiędzy kuchnią i magazynem żywnościowym o odpowiedniej szerokości (90 cm) zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP; Wykonanie instalacji elektrycznej w magazynie żywnościowym oraz punktów świetlnych zabezpieczonych przed rozpryskiem szkła; Wykonanie drzwi wejściowych metalowych- zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem z zewnątrz szkodników do tych pomieszczeń; Wykonanie robót polegających na rozbudowie instalacji wodociągowej i kanalizacji oraz na wykonaniu zmywalnych, nieprzepuszczających powłok na ścianach w pomieszczeniach magazynów jaj i warzyw, kuchni brudnej, ciągu komunikacyjnym znajdujących się w piwnicy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.90 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub adaptacji pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikiem nadzoru, posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przyjmującym obowiązki kierownika robót Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach: a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowane w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, zmian wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczności zmiany dokumentacji projektowej, która wynikła w trakcie realizacji inwestycji, skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, przekształcenia firmy, zmiana nazwy firmy, b) konieczność wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych, które realizowane będą w oparciu o protokoły robót zamiennych/protokoły konieczności robót dodatkowych spisane przy udziale, Zamawiającego i Wykonawcy, c) rezygnacji z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego, e) zmiana zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, lub zmiana podwykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, f) zmiana zakresu wartości wynagrodzenia brutto, w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych. Wynagrodzenie umowne zostanie zmienione o wartości wynikające z protokołów konieczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie- Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dar Serca ul. Kaszubska 6, 44-335 Jastrzębie- Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyńska w rejonie ul. Wierzyńskiego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ B
- Przebudowa oświetlenia przy ul. 1 Maja w Jastrzębiu - Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ A
- Budowa chodnika i schodów przy ul. Zielonej 33 w Jastrzębiu-Zdroju.
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.