Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Głogów: Przebudowa i modernizacja ulicy Styczniowej w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 210094 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 52, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8356261, fax. (076) 834 16 65.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.pwik.glogow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja ulicy Styczniowej w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Część drogowa 1.Długość - 353,66 m km 0+000,00 - 0 + 353,66. 2.Szerokość ciągu pieszo - jezdnego min. 6,00 m. 3.Szerokość placu manewrowego od 11,40 m do 14,80 m. 4.Klasa techniczna - D (dojazdowa). 5.kategoria ruchu - KR 2 6.Powierzchnia jezdni z opaskami bezpieczeństwa - 2.711,50 m2. 7.Powierzchnia zjazdów - 175,30 m2. 8.Krawężniki najazdowe 22 x 15 betonowe. 9.Krawężniki betonowe 30 x 15. 10.Konstrukcja w pasie technologicznym przebudowywanej kanalizacji ogólnospławnej oraz na poszerzeniu jezdni: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm, szarej, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr 5 cm - podbudowa z tłucznia kamiennego ( bazalt) 0/63 gr 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa gr. 10 cm 11.Konstrukcja wzmocnienia istniejącej jezdni: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm, szarej, - podsypka cementowo - piaskowa 1: 4 gr 3 cm, - podbudowa - istniejąca nawierzchnia bitumiczna (lokalne frezowanie) 12.Konstrukcja nawierzchni na opaskach: - kostka betonowa gr. 8 cm, szara, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, 13Konstrukcja nawierzchni na zjazdach: - kostka betonowa gr. 8 cm, kolorowa, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego 0/63 gr. 15 cm 14.Odwodnienie: - studzienka ściekowa fi 500 z osadnikiem, wpust bez kołnierza od strony krawężnika z uchylną kratą na zawiasach D 400 z koszem C3 i pierścieniem odciążającym - 1 szt., - studzienka jw. lecz z pełnym kołnierzem - 4 szt., - przykanaliki z rur PVC fi 200 z syfonami - 18,4 mb - studzienka ściekowa fi 600 - 5 szt - przykanaliki z rur PVC fi 300 - 11,4 m 3.2. Część kanalizacyjna długość sieci kanalizacyjnej w ul. Styczniowej z rur PCV ? 315mm dł.401,5 m, 1.liczba studni na sieci ? 1000 mm 26 szt. 2.Liczba podłączeń do nieruchomości 35 szt. studniami rewizyjnymi ? 315mm Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacje projektowe na część drogową oraz dokumentacja projektowa na część dotyczącą przebudowy sieci kanalizacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 10 000,00zł ( słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Miejsce wnoszenia wadium: -w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelew na konto PWiK Sp. z o. o. B.S. Głogów 73 8646 0008 0000 0014 0416 0001. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wniesienia wadium dopuszczone w pzp należy załączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) na wniesione wadium musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy pzp .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3)Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu co najmniej 1 budowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej jak 3.000 m 2 oraz budowy/przebudowy co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej o długości co najmniej 400m i średnicy min 315mm. 4) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 500 000,00 zł, 8.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2.Protokółu z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3.Kosztorysu ofertowego opracowany metodą szczegółową - wymaga się opracowania odrębnych kosztorysów na część zadania finansowaną przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ulica Łąkowa 52 - i finansowaną przez Gminę Miejską Głogów tj, branża drogowa wraz z odwodnieniem . 4.Harmonogramów rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym uwzględniających kolejność realizacji zakresu robót odrębne dla części zadania finansowanej przez Gminę Miejską Głogów i dla części finansowanej przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ulica Łąkowa 52. Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga !Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 5.Dowodu wniesienia wadium. 6.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów -dokonaną w terminie jak wyżej. 7.Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 8.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp -zał. Nr 2 do SIWZ, 9 Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 10.Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 12. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -zał. Nr 5 do SIWZ , 13. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty tezostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 14. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWiK w Głogowie Sp. z o. o.,ul. Krochmalan 3, 67-20 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 09:00, miejsce: PWiK w Głogowie sp. z o. o.Głogów, łąkowa 52, 67-200 Głogów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Modernizacja pomieszczeń na poradnie w budynku głównym szpitala w części A1 na poziomie pierwszego piętra
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Jonne
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Emulsjonowanie dróg na terenie gminy Złotów.
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.