eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont nawierzchni placu manewrowego UP Bieruń Nowy ul. Wawelska 33 oraz zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Katowice: Remont nawierzchni placu manewrowego UP Bieruń Nowy ul. Wawelska 33 oraz zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych
Numer ogłoszenia: 21015 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258393 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu manewrowego UP Bieruń Nowy ul. Wawelska 33 oraz zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - remont nawierzchni placu manewrowego UP Bieruń Nowy ul. Wawelska 33 oraz zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót (załącznik nr 1 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz projektem budowlano-wykonawczym (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zakres prac obejmuje: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy jezdni i chodnika, - wykonanie nawierzchni jezdni i chodników z kostki betonowej, - wykonanie odwodnienia, - zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód opadowych. 3. Nieprzekraczalny termin realizacji umowy: do 15.12.2010 r. 4. Prace budowlane będą realizowane przy czynnym obiekcie. Wszystkie koszty związane z wykonaniem dokumentacji powykonawczej ponosi wykonawca. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania, innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ, pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów co najmniej takich, jak określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W takiej sytuacji zamawiający wymaga łącznie: 1) złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 2) złożenia w ofercie pisemnego uzgodnienia z autorem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, bezwarunkowo potwierdzającego równoważność materiałów lub urządzeń do materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił 3-letniej gwarancji dla przedmiotu zamówienia, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 7. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w częściach, po dokonaniu odbioru częściowego robót. Wynagrodzenie wykonawcy rozliczone fakturami częściowymi nie może przekroczyć łącznie 75 % wynagrodzenia umownego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Let-Bud Krzysztof Letner, ul. Boruty Piechowicza 26, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119996,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100218,29

  • Oferta z najniższą ceną: 100218,29 / Oferta z najwyższą ceną: 153267,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.