eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejowiceZimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Radziejowice w sezonie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Radziejowice: Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Radziejowice w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 210161 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziejowice , ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie, tel. 46 8577171, faks 46 8577120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radziejowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Radziejowice w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Radziejowice - 145,48 km w sposób zapewniający przejezdność. Odśnieżanie dróg gminnych ciągnikami o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym - 6 jednostek Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie liczbę pracy sprzętu; od 1 do 6 jednostek. 1. Część nr 1 Opis Praca jednej jednostki sprzętowej przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 2. Część nr 2 opis Praca dwóch jednostek sprzętowych przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 3. Część nr 3 Opis Praca trzech jednostek sprzętowych przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 4. Część nr 4 Opis Praca czterech jednostek sprzętowych przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 5. Część nr 5 Opis Praca pięciu jednostek sprzętowych przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 6. Część nr 6 Opis 1. Praca sześciu jednostek sprzętowych przy odśnieżaniu dróg gminnych ciągnikiem o mocy co najmniej 70KM z pługiem lemieszowym na terenie Gminy Radziejowice w sposób zapewniający przejezdność. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 rejonów: 3. Przydział rejonów zostanie ustalony po rozstrzygnięciu przetargu Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Radziejowice, cz. Krze Duże, Nowe Budy, Budy Józefowskie i Stare Budy Radziejowskie Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Kuklówka Zarzeczna, Kuklówka Radziejowicka, Adamów Wieś, Adamów-Parcel, cz. Krze Duże Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Kamionka, Zboiska, cz. Radziejowice-Parcel, cz. Krze Duże, Kuranów Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Chroboty, Podlasie, Korytów, Korytów A Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 5 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Benenard, Zazdrość, Pieńki Towarzystwo, Krzyżówka Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 6 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Słabomierz, Tartak Brzózki, Budy Mszczonowskie, cz. Radziejowic-Parcel Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowaniem ; sprzętem do odśnieżania - ciągnik co najmniej 70 KM z pługiem lemieszowym - od 1 do 6 sprzętów oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania a. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. Sprzęt zapewnia Wykonawca b. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik pługiem lemieszowym do odśnieżania o mocy przynajmniej 70 KM. c. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. d. Stosowany sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. e. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia - wymaganą kategorię prawa jazdy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie ktorej dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach; 1) Zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych 2) zmiana terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczegolności klęsk żywiołowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania 3) Jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego. Zmiana postanowien umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.radziejowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radziejowice Kubickiego 10 96-325 Radziejowice pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radziejowice Kubickiego 10 96-325 Radziejowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.