Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Nowy Sącz: Dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz systemu aspiracyjno- próżniowego wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
Numer ogłoszenia: 210165 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz systemu aspiracyjno- próżniowego wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz systemu aspiracyjno- próżniowego wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania zadanie nr 1a - System aspiracyjno próżniowy do pobierania krwi kod CPV Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki zadanie nr 1b - Dzierżawa automatycznego czytnika do OB zadanie nr 2 - Probówki zwykłe, preparowane kod CPV 26.15.23.39-3 zadanie nr 3 - Mikrometoda kod CPV 26.15.23.39-3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: - zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej), - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). B) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić 1 dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta. Wykazaną dostawę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie (np. listem referencyjnym)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . 4. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie należy przedstawić 1 dostawę (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) na każde z zadań na które jest składana oferta. Wykazaną dostawę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie (np. listem referencyjnym)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zam. Publicznych, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, cena SIWZ przesłanej pisemnie wynosi 10 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, Sekretariat Dyrekcji, ul. Młyńska 10, Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Probówki zwykłe preparowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrometoda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1466 K, 1562 K, 1567 K, 1571 K, 1573 K
- Dostawa wyposażenia (systemy bezpieczeństwa i nadzoru) niezbędnego do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- BZP.271.28.2025 Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie do 3,5 tony na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- "16/25 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi z dzierżawą analizatora do OB"
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.