eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Łódź: Remont piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10
Numer ogłoszenia: 210212 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń piwnicy dla potrzeb urządzenia archiwum zakładowego w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10, polegający na robotach budowlanych, instalacyjnych wentylacji, ciepła technologicznego, wodociągowo-kanalizacyjnych , elektrycznych i słaboprądowych. ZAKRES ROBÓT - wartości przybliżone (szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót): Roboty budowlane: 1.Roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, przebicia i przekucia, usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek. -Rozebranie ścianki z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych, wykucie otworów w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych i innych instalacji, usunięcie, wywiezienie gruzu z rozbiórek, utylizacja gruzu - 12,59 m3, -Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50mm, innych elementów stalowych zbędnych - ok. 50.00m, - Usunięcie i wywóz elementów stalowych z demontaży. 2. Roboty remontowe i konstrukcyjne. - Wykonanie pochylni betonowych i ich przebudowy - 2,3m3; - Fundamenty z cegieł, na zaprawie cementowej pod ścianki działowe - 7.50m3; - Wykonanie dylatacji posadzek betonowych i wykładzin z płytek wraz z wypełnieniem szczelin materiałem plastycznym - 9,74m2; - Posadzki z płytek gresowych (parametry płytek wg projektu) wraz z cokolikami (z przycinaniem płytek) i przygotowaniem podłoża -899,95+335,91x0,15 = ok.950m2; - Ścianki działowe szkieletowe w systemie RYGIPS na fundamentach (podkładach) z izolacją poziomą - ścianki o odporności ogniowej REI 120 (wg rozwiązania danego systemu po jego zaproponowaniu i zatwierdzeniu przez projektanta), z otworami na drzwi p-poż (ościeża wzmocnione) i przejścia kanałów wentylacyjnych i innych zaprojektowanych instalacji - 224,03+201,50= 425,53m2; - Ściana szkieletowa w systemie RYGIPS - ścianka o odporności ogniowej EI 30 i otworami na drzwi p-poż (ościeża wzmocnione) - 238,37m2; - Sufity podwieszony REI 120-RUSZT STALOWY SYSTEMU 4,10,29 RYGIPS,2*PŁYTA RIDURIT GLASROC S gr. 2*2,5 mm - 516,6m2; - Obudowa słupów płytami RIDURIT GLASROC NA RUSZCIE SYSTEMOWYM - 148.99m2; - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi przeciwgrzybicznymi, zmywalnymi, powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem i robotami pomocniczymi (zabezpieczanie podłóg i urządzeń, regałów itp.) - 1441.40m2; - Wykucie istniejących i montaż nowych drzwi p-poż EI30/60 - 12szt (D1-D6) - Wykonanie warstwy betonu B30 ze zbrojeniem rozproszonym 25 kg/m3 pod ścianki dociskowe izolacji ścian - 3.94m3; - Ścianki dociskowe z cegły pełnej grb.25 cm i 38cm wraz wykończeniem tynkiem, wyprawą malarską i cokolikami z płytek na wysokość wg projektu - 80,1+1,5=81,60m2; - Izolacja ścian matą bentonitową z zastosowaniem taśmy bentonitowo-kauczukowej mocującej krawędzie maty bentonitowej oraz siatki mocującej (izolacja za ścianką dociskową) -81,60m2; - Demontaż i ponowny montaż i uruchomienie grzejników na izolowanych ścianach jw. - ok. 11szt.; - Zabezpieczenie przed zniszczeniem mechanicznym i zakurzeniem regałów w pomieszczeniu 07 (archiwum) w czasie realizacji robót budowlanych. Roboty instalacyjne: 1. ciepła technologicznego - Rurociąg z rur stalowych czarnych dł. 35 mb do nagrzewnicy centrali wentylacyjnej z osprzętem i armaturą; - Demontaż istniejących rurociągów. 2. wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum - Demontaż istniejących urządzeń i kanałów wentylacyjnych - 330 m2 - Wykonanie instalacji wentylacji przy pomocy centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej o wydajności Vn=Vw=9100 m3/h z agregatem chłodniczym, wyposażonej w sekcję filtrów, tłumienia, nagrzewnicy (woda 80/60oC), wymiennika obrotowego, chłodnicy freonowej i wentylatorów. Zaczerp powietrza świeżego poprzez czerpnię ścienną z istniejącej komory kurzowej. Wywiew powietrza na zewnątrz poprzez kanał wywiewny, umieszczony na ścianie zewnętrznej budynku. Przewody wentylacyjne z blachy stalowej 825 m2 z izolacją i osprzętem; - Montaż osuszaczy stacjonarnych kondensacyjnych o wyd. do 500 m3/h - szt.11; - Montaż elektrodowego nawilżacza parowego z czujnikiem wilgotności i lancami - szt. 1; - Montaż agregatu skraplającego inwertorowego z adapterem zewnętrznym i zaworami rozprężnymi - szt.1. 3. wodociągowo-kanalizacyjne - Modernizacja istniejących pionów kanalizacji sanitarnej dla potrzeb odprowadzenia skroplin - szt.2; - Instalacja odprowadzenia skroplin z rur polipropylenowych - 139 mb; - Montaż zaworu hydrantowego o 52 w szafce naściennej - szt. 1; - Wymiana wodnego zaworu przelotowego o 100 na ścianie - szt.1; - Zasilenie nawilżacza parowego rurami propylenowymi - 13 mb; - Izolacja otulinami rur stalowych - 80 mb; - Roboty demontażowe: - rur stalowych 220 mb; - konstrukcji stal. na elewacji 0,265 t; - koryt elektrycznych 128 mb; - Wykop wewnątrz budynku 3,6 m3; - Rury kanalizacyjne. w wykopie - 12mb; - Montaż wpustów piwnicznych - szt. 5. 4. elektryczne - Instalacja rozdzielnicy głównej piwnic RGP, wewnętrznych linii zasilających oraz rozdzielnic obwodowych; - Instalacja oświetleniowa; - Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego; - Instalacja gniazd wtykowych; - Instalacja zasilania odbiorników wentylacji mechanicznej; - Instalacja zasilania odbiorników instalacji niskoprądowych; - Instalacja ochrony przeciw przepięciowej; - Instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym. 5. elektryczne słaboprądowe - Instalacji sygnalizacji pożaru w piwnicy; - Instalacji sieci strukturalnej (punktów logicznych w piwnicy , okablowania poziomego doprowadzonego do szafy serwerowej na pierwszym piętrze); - Instalacji wykrywania włamania wraz z kontrolą dostępu w piwnicy; - Instalacji domofonowej od furtki w bramie wjazdowej do pomieszczenia ochrony na parterze; -Instalacji monitoringu wizyjnego otoczenia budynku. 6. wymogi ogólne: - Uruchomienie instalacji i urządzeń. Dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie osób obsługujących użytkownika. Wymiana elementów zużytych przy rozruchu (np. filtry, itp.). - Wykonanie dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż i dokumentacji odbiorowej. Dla wszystkich opisanych rozwiązań systemowych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (każda z nich realizowana na rzecz jednego odbiorcy w ramach jednej umowy), polegających na wykonaniu robót budowlanych w budynkach wraz z robotami instalacyjnymi sanitarnymi i elektrycznymi, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł każda z nich;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) z wyszczególnieniem jego zakresu, w oryginale lub w odpisie poświadczonym notarialnie do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze pełnomocnictwo z wyszczególnieniem jego zakresu, w oryginale lub w odpisie poświadczonym notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego regulujących następujące zagadnienia: a) harmonogramu realizacji robót i terminu wykonania umowy b) zmiana osób wymienionych w umowie c) zakres robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców d) zmniejszenie zakresu robót w przypadku wystąpienia siły wyższej. Wyżej wymienione zmiany mogą być wprowadzone do umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmiana harmonogramu realizacji robót oraz terminu wykonania umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) opóźnienia Zamawiającego związanego z przekazaniem terenu budowy, dokonaniem odbioru robót; b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie; c) wystąpienia siły wyższej. Dokonanie zmiany podwykonawcy może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana taka nastąpi pod warunkiem zmiany zakresu robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców. Wykonawca może z własnej inicjatywy proponować zmianę zakresu robót powierzonych podwykonawcom w następujących wypadkach: a) jeżeli powierzenie danych robót podwykonawcom umożliwi przyspieszenie wykonania robót, b) jeżeli konieczność powierzenia danych robót do wykonania przez podwykonawców wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łodzi Pl.Dąbrowskiego 5 91-920 Łódź Samodzielna sekcja ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łodzi Pl.Dąbrowskiego 5 91-920 Łódź BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.