Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Łódź: Remont piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego
w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10
Numer ogłoszenia: 210212 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łodzi , Plac Dąbrowskiego 5, 90-921 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6778900, 6778938, faks 042 6778931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń piwnicy dla potrzeb urządzenia archiwum zakładowego w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10, polegający na robotach budowlanych, instalacyjnych wentylacji, ciepła technologicznego, wodociągowo-kanalizacyjnych , elektrycznych i słaboprądowych. ZAKRES ROBÓT - wartości przybliżone (szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót): Roboty budowlane: 1.Roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, przebicia i przekucia, usunięcie, wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórek. -Rozebranie ścianki z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych, wykucie otworów w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych i innych instalacji, usunięcie, wywiezienie gruzu z rozbiórek, utylizacja gruzu - 12,59 m3, -Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 40-50mm, innych elementów stalowych zbędnych - ok. 50.00m, - Usunięcie i wywóz elementów stalowych z demontaży. 2. Roboty remontowe i konstrukcyjne. - Wykonanie pochylni betonowych i ich przebudowy - 2,3m3; - Fundamenty z cegieł, na zaprawie cementowej pod ścianki działowe - 7.50m3; - Wykonanie dylatacji posadzek betonowych i wykładzin z płytek wraz z wypełnieniem szczelin materiałem plastycznym - 9,74m2; - Posadzki z płytek gresowych (parametry płytek wg projektu) wraz z cokolikami (z przycinaniem płytek) i przygotowaniem podłoża -899,95+335,91x0,15 = ok.950m2; - Ścianki działowe szkieletowe w systemie RYGIPS na fundamentach (podkładach) z izolacją poziomą - ścianki o odporności ogniowej REI 120 (wg rozwiązania danego systemu po jego zaproponowaniu i zatwierdzeniu przez projektanta), z otworami na drzwi p-poż (ościeża wzmocnione) i przejścia kanałów wentylacyjnych i innych zaprojektowanych instalacji - 224,03+201,50= 425,53m2; - Ściana szkieletowa w systemie RYGIPS - ścianka o odporności ogniowej EI 30 i otworami na drzwi p-poż (ościeża wzmocnione) - 238,37m2; - Sufity podwieszony REI 120-RUSZT STALOWY SYSTEMU 4,10,29 RYGIPS,2*PŁYTA RIDURIT GLASROC S gr. 2*2,5 mm - 516,6m2; - Obudowa słupów płytami RIDURIT GLASROC NA RUSZCIE SYSTEMOWYM - 148.99m2; - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi przeciwgrzybicznymi, zmywalnymi, powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem i robotami pomocniczymi (zabezpieczanie podłóg i urządzeń, regałów itp.) - 1441.40m2; - Wykucie istniejących i montaż nowych drzwi p-poż EI30/60 - 12szt (D1-D6) - Wykonanie warstwy betonu B30 ze zbrojeniem rozproszonym 25 kg/m3 pod ścianki dociskowe izolacji ścian - 3.94m3; - Ścianki dociskowe z cegły pełnej grb.25 cm i 38cm wraz wykończeniem tynkiem, wyprawą malarską i cokolikami z płytek na wysokość wg projektu - 80,1+1,5=81,60m2; - Izolacja ścian matą bentonitową z zastosowaniem taśmy bentonitowo-kauczukowej mocującej krawędzie maty bentonitowej oraz siatki mocującej (izolacja za ścianką dociskową) -81,60m2; - Demontaż i ponowny montaż i uruchomienie grzejników na izolowanych ścianach jw. - ok. 11szt.; - Zabezpieczenie przed zniszczeniem mechanicznym i zakurzeniem regałów w pomieszczeniu 07 (archiwum) w czasie realizacji robót budowlanych. Roboty instalacyjne: 1. ciepła technologicznego - Rurociąg z rur stalowych czarnych dł. 35 mb do nagrzewnicy centrali wentylacyjnej z osprzętem i armaturą; - Demontaż istniejących rurociągów. 2. wentylacji mechanicznej pomieszczeń archiwum - Demontaż istniejących urządzeń i kanałów wentylacyjnych - 330 m2 - Wykonanie instalacji wentylacji przy pomocy centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej o wydajności Vn=Vw=9100 m3/h z agregatem chłodniczym, wyposażonej w sekcję filtrów, tłumienia, nagrzewnicy (woda 80/60oC), wymiennika obrotowego, chłodnicy freonowej i wentylatorów. Zaczerp powietrza świeżego poprzez czerpnię ścienną z istniejącej komory kurzowej. Wywiew powietrza na zewnątrz poprzez kanał wywiewny, umieszczony na ścianie zewnętrznej budynku. Przewody wentylacyjne z blachy stalowej 825 m2 z izolacją i osprzętem; - Montaż osuszaczy stacjonarnych kondensacyjnych o wyd. do 500 m3/h - szt.11; - Montaż elektrodowego nawilżacza parowego z czujnikiem wilgotności i lancami - szt. 1; - Montaż agregatu skraplającego inwertorowego z adapterem zewnętrznym i zaworami rozprężnymi - szt.1. 3. wodociągowo-kanalizacyjne - Modernizacja istniejących pionów kanalizacji sanitarnej dla potrzeb odprowadzenia skroplin - szt.2; - Instalacja odprowadzenia skroplin z rur polipropylenowych - 139 mb; - Montaż zaworu hydrantowego o 52 w szafce naściennej - szt. 1; - Wymiana wodnego zaworu przelotowego o 100 na ścianie - szt.1; - Zasilenie nawilżacza parowego rurami propylenowymi - 13 mb; - Izolacja otulinami rur stalowych - 80 mb; - Roboty demontażowe: - rur stalowych 220 mb; - konstrukcji stal. na elewacji 0,265 t; - koryt elektrycznych 128 mb; - Wykop wewnątrz budynku 3,6 m3; - Rury kanalizacyjne. w wykopie - 12mb; - Montaż wpustów piwnicznych - szt. 5. 4. elektryczne - Instalacja rozdzielnicy głównej piwnic RGP, wewnętrznych linii zasilających oraz rozdzielnic obwodowych; - Instalacja oświetleniowa; - Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego; - Instalacja gniazd wtykowych; - Instalacja zasilania odbiorników wentylacji mechanicznej; - Instalacja zasilania odbiorników instalacji niskoprądowych; - Instalacja ochrony przeciw przepięciowej; - Instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym. 5. elektryczne słaboprądowe - Instalacji sygnalizacji pożaru w piwnicy; - Instalacji sieci strukturalnej (punktów logicznych w piwnicy , okablowania poziomego doprowadzonego do szafy serwerowej na pierwszym piętrze); - Instalacji wykrywania włamania wraz z kontrolą dostępu w piwnicy; - Instalacji domofonowej od furtki w bramie wjazdowej do pomieszczenia ochrony na parterze; -Instalacji monitoringu wizyjnego otoczenia budynku. 6. wymogi ogólne: - Uruchomienie instalacji i urządzeń. Dostarczenie instrukcji obsługi, przeszkolenie osób obsługujących użytkownika. Wymiana elementów zużytych przy rozruchu (np. filtry, itp.). - Wykonanie dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż i dokumentacji odbiorowej. Dla wszystkich opisanych rozwiązań systemowych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (każda z nich realizowana na rzecz jednego odbiorcy w ramach jednej umowy), polegających na wykonaniu robót budowlanych w budynkach wraz z robotami instalacyjnymi sanitarnymi i elektrycznymi, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł każda z nich;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia z art. 22 oraz Wykonawcy wykażą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) z wyszczególnieniem jego zakresu, w oryginale lub w odpisie poświadczonym notarialnie do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze pełnomocnictwo z wyszczególnieniem jego zakresu, w oryginale lub w odpisie poświadczonym notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego regulujących następujące zagadnienia: a) harmonogramu realizacji robót i terminu wykonania umowy b) zmiana osób wymienionych w umowie c) zakres robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców d) zmniejszenie zakresu robót w przypadku wystąpienia siły wyższej. Wyżej wymienione zmiany mogą być wprowadzone do umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmiana harmonogramu realizacji robót oraz terminu wykonania umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) opóźnienia Zamawiającego związanego z przekazaniem terenu budowy, dokonaniem odbioru robót; b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie; c) wystąpienia siły wyższej. Dokonanie zmiany podwykonawcy może nastąpić wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana taka nastąpi pod warunkiem zmiany zakresu robót powierzonych do wykonania przez podwykonawców. Wykonawca może z własnej inicjatywy proponować zmianę zakresu robót powierzonych podwykonawcom w następujących wypadkach: a) jeżeli powierzenie danych robót podwykonawcom umożliwi przyspieszenie wykonania robót, b) jeżeli konieczność powierzenia danych robót do wykonania przez podwykonawców wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łodzi Pl.Dąbrowskiego 5 91-920 Łódź Samodzielna sekcja ds. zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łodzi Pl.Dąbrowskiego 5 91-920 Łódź BIURO PODAWCZE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.