Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Białystok: przebudowa pomieszczeń dydaktycznych w części B, C i C1 Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej oraz remont schodów zewnętrznych przy ul. Wiejskiej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 210216 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń dydaktycznych w części B, C i C1 Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej oraz remont schodów zewnętrznych przy ul. Wiejskiej w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń dydaktycznych w części B, C i C1 Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej oraz remont schodów zewnętrznych przy ul. Wiejskiej w Białymstoku Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń laboratoryjno- dydaktycznych i sanitariatów w budynkach Wydziału Mechanicznego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz remont schodów zewnętrznych prowadzących na pergolę przy budynku Wydziału Mechanicznego. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik Nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 11 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą się wskazaną ilością robót - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na całość zamówienia, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), 2)Kosztorysy ofertowe (w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający, 4)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3), 5)Dowód wniesienia wadium, 6)Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień (na druku Formularza ofertowego), 7)Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (na druku Formularza ofertowego); poświadczone załączoną kserokopią uprawnień ww. osób oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8)Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia każde o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, wskazania zakresu tych robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 4). 9)Akceptacja zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PB
ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4
15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PB ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie przez 12 miesięcy usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie dozoru wizyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w podziale na części
- Remont drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu etap I (Gm. Tykocin)
- BZP.272.7.2025.ŁC Sukcesywna dostawa paliw do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2025 roku.
- Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
- Modernizacja Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach
- Termomodernizacja trzech świetlic wiejskich z terenu gminy Perlejewo.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Adaptacja wybranych pomieszczeń wraz z przebudową w budynku szkoły podstawowej w Szczytnie w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch+ 2022-2029
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.