Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Legnica: Przetarg ograniczony na usługi doradcze dla pracowników ARR ARLEG S.A. w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw, wykorzystania nowoczesnych technologii ICT oraz e-biznesu.
Numer ogłoszenia: 210278 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. , ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na usługi doradcze dla pracowników ARR ARLEG S.A. w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw, wykorzystania nowoczesnych technologii ICT oraz e-biznesu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradczych z elementami szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw, wykorzystania nowoczesnych technologii ICT oraz e-biznesu: 1) Doradztwo (łącznie 200 godz.) w tym: a) regulacje prawne dotyczące informatyzacji i e-biznesu - 16 godzin, w tym m.in.: ustawy i inne akty prawne obejmujące obszar IT i dotyczące podmiotów publicznych i przedsiębiorstw a także praktyka gospodarcza - uzupełnienie zagadnień omawianych w części szkoleniowej przedmiotu zamówienia. b) analiza przedwdrożeniowa (audyt) - 16 godzin, w tym m.in.: przygotowywanie i przeprowadzanie audytów oraz analiz omawianych w części szkoleniowej przedmiotu zamówienia. c) dobór narzędzi informatycznych (sprzęt, oprogramowanie) oraz dostawców - 160 godzin, w tym m.in.: - przedstawienie obecnych rozwiązań rynkowych IT oraz technologii we wszystkich obszarach niezbędnych oraz pomocnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstw i podmiotów publicznych , w tym także modele rozwiązań IT w biznesie, zapewniających konkurencyjność i przewagę biznesową (około 60 godzin), - realizacja procesów biznesowych z wykorzystaniem platformy MS Sharepoint 2010, w tym wdrożeń, odwzorowywanie przepływów pracy, projektowanie procesów biznesowych oraz inne zagadnienia istotne dla procesu wdrażania i utrzymania środowiska w segmencie MŚP. Część praktyczna realizowana na praktycznych przykładach opracowanych przez oferenta oraz zaproponowanych przez członków szkolenia (w trakcie realizacji przedmiotu ) w tym możliwość adaptacji platformy do obsługi i monitorowania funduszy pożyczkowych (oferent musi zagwarantować dostęp do środowiska laboratoryjnego) (około 100 godzin). d) Pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na informatyzację, technologię, ICT, e-biznes - 8 godzin, w tym m.in.: przegląd aktualnych programów pomocowych 2) Przeprowadzenie szkoleń - 40 godz. (w tym przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia) obejmującego zagadnienia: - regulacje prawne dotyczące informatyzacji i e-biznesu, - analiza przedwdrożeniowa (audyt), - narzędzia informatyczne (sprzęt, oprogramowanie). 3) Opracowanie materiałów/dokumentów w języku polskim obejmujących zagadnienia wymienione w pkt.1 oraz poradnika konsultanta w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw, wykorzystania nowoczesnych technologii ICT oraz e-biznesu : Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.11.00.00 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (zał. nr 2 do wniosku), że zrealizował przynajmniej: 1. Dwie usługi doradcze lub badawcze w zakresie informatyki, przedsiębiorczości lub innowacyjności o wartości 150 000 złotych każda. 2. Jedną usługę polegającą na stworzeniu aplikacji do przeprowadzania audytu technologicznego o wartości 40 000 złotych brutto, 3. Dwie usługi szkoleniowe w tematyce informatycznej. Usługi doradcze i szkoleniowe powinny zostać wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: Nie uznaje się usług doradczych związanych z pozyskaniem środków z UE m.in.: - przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (biznes plan, studium wykonalności, itp.) Na potwierdzenie, że usługi doradcze oraz usługi szkoleniowe o których mowa w pkt.1-3 zostały wykonane należycie, należy dołączyć odpowiednie dokumenty np. referencje , protokoły odbioru usług, etc Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 2 do wniosku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do wniosku, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. siedmioosobowym zespołem w skład którego wchodzą przynajmniej następujący eksperci (przy czym każdy członek zespołu pełni jedną z osobnych ról): 1. Kierownik Realizacji Zamówienia: a. posiadający wykształcenie wyższe co najmniej w stopniu doktora o profilu ekonomicznym, b. posiadający doświadczenie jako Kierownik w realizacjach usług doradczych (w zakresie informatyki, przedsiębiorczości lub innowacyjności) przez co najmniej 10 lat, 2. Merytoryczny Koordynator Zamówienia: a. Posiadający wykształcenie wyższe co najmniej w stopniu doktora o profilu technicznym lub ekonomicznym, b. Zrealizował w roli szkoleniowca co najmniej 700 godzin w zakresie przedmiotu zamówienia, c. Jest autorem lub współautorem co najmniej 5 publikacji (monografii, podręczników akademickich lub artykułów w punktowanych czasopismach) w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich trzech lat, 3.Prawnik - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji usług prawniczych w zakresie IT, 4.Specjalista ds. aplikacji i komunikacji w przedsiębiorstwie - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu rozwiązaniami informatycznymi i komunikacyjnymi stosowanymi w przedsiębiorstwie, 5.Specjalista ds. sieci - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu rozwiązaniami sieciowymi w przedsiębiorstwie oraz przynajmniej jedno wdrożenie oparte o platformę SharePoint, 6.Specjalista ds. infrastruktury aplikacji - posiadający co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą w chmurze tzw. Cloud Computing i będący współautorem co najmniej jednej komercyjnej aplikacji działającej w oparciu o chmurę, 7.Specjalista ds. pozyskiwania środków finansowych posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych środków finansowych w zakresie informatyzacji przedsiębiorstw, wykorzystania nowoczesnych technologii ICT oraz e-biznesu na łączną kwotę pozyskanego dofinansowania min. 1 mln złotych Przy doborze konsultantów należy przyjąć, że 50% godzin będzie realizowana w soboty i niedziele. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi doradcze oraz usługi szkoleniowe o których mowa powyżej zostały wykonane przez konsultantów należycie np. referencje , protokoły odbioru usług, etc. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 3 do wniosku).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument rejestrowy Wnioskodawcy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki zawarte w ogłoszeniu przekroczy 5, Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy za usługi doradcze (spełniające wymagania) przedstawione w załączniku nr 2 - według wzoru: za każdą usługę doradczą 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy zdobędą największą liczbę punktów zgodnie z formułą opisaną powyżej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie - 20
- 3 - plan realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 15:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Wzrost konkurencji dolnośląskich przedsiębiorstw , Działanie 1.2 - Doradztwo dla firm oraz wsparcie dla Instytucji Otoczenia Biznesu, Schemat 1.2.D - Dotacje na doradztwo i inwestycje dla Instytucji Otoczenia Biznesu w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Świadczenie usług projektowych, wsparcia i realizacji w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Usługa wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.