To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Słupsk: Remont, konserwacja i bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Słupska, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku
Numer ogłoszenia: 2102 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353222 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, konserwacja i bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Słupska, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Remont, konserwacja i bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Słupska, dla których zarządcą jest Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. remonty instalacji oświetlenia ulicznego, 2.3. bieżące utrzymanie instalacji, sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego, 2.4. montaż, demontaż i konserwację elementów instalacji oświetlenia świątecznego będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku. 3. Realizacja przedmiotowego zamówienia publicznego będzie następowała poprzez zlecanie Wykonawcy, przez Zamawiającego, usług objętych zamówieniem w miarę występujących w tym zakresie potrzeb. Zamawiający będzie każdorazowo określał zakres rzeczowy zlecanych usług. 4. Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881, ze zm.) 5. Przy wykonawstwie i odbiorze usług objętych zamówieniem obowiązywać będą właściwe przepisy w tym techniczno - budowlane. 6. Wykonane usługi będą każdorazowo odbierane przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy. 7. Powstałe podczas prowadzenia usług odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z 2001 r. ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 8. Rozliczenie finansowe wykonanych usług będzie dokonywane kosztorysami powykonawczymi sporządzanymi przez Wykonawcę na podstawie obmiaru wykonanych usług przy zastosowaniu cen jednostkowych czynników produkcji, stawek kosztów pośrednich i zysku podanych przez wykonawcę w ofercie. 9. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 10. Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy ich właściwym oznakowaniu i zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt. 11. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji ruchu drogowego oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. Usługi należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 12. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usług, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca prac. 13. W cenie ofertowej należy ująć koszty prac i czynności pomocniczych, w tym między innymi: 1) dowóz pracowników oraz materiałów i sprzętu do miejsca wykonywania robót; 2) wykonanie wymaganych przepisami badań, pomiarów, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych; 3) ubezpieczenie usług z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Robót Elektrycznych i Teleelektrycznych ELEKTROMONT, ul. Na Skarpie 2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693561,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155567,10
Oferta z najniższą ceną: 67267,76 / Oferta z najwyższą ceną: 155567,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.7.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych w ramach RPS oraz Funduszu wsparcia dla uczniów z Ukrainy.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych.
- Dostawa leków
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.