eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa serwerów, macierzy dyskowej oraz szafy z osprzętem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Kraków: Dostawa serwerów, macierzy dyskowej oraz szafy z osprzętem.
Numer ogłoszenia: 210307 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185161 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, macierzy dyskowej oraz szafy z osprzętem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i przeniesienie na własność Zamawiającego serwerów, macierzy dyskowej oraz szafy z osprzętem, transport, wniesienie i rozładunek oraz wdrożenie dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B oraz 2 do SIWZ/załącznik nr 1 oraz 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również gwarancję na sprzęt, która nie może być krótsza od terminów okresu gwarancji opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ/ załącznik nr 2 do Umowy. 4. Zaoferowany sprzęt musi być nowy oraz musi posiadać parametry nie gorsze niż opisane w załączniku nr 2 do SWIZ, a ponadto musi posiadać deklarację zgodności CE. 5. Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad, nieużywany, kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. 6. Wykonawca dostarcza wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na własny koszt. 7. Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane - załączy do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia (fakultatywnie może zostać dołączona przez Wykonawcę, potwierdzająca właściwości techniczne urządzeń, informacja pochodząca ze strony producenta)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.00 - Komputerowe jednostki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie stanowi realizację Projektu: Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów medycznych oraz elektronicznego systemu dostępu do usług medycznych dla pacjenta w WSSD w Krakowie w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Evartel Sp. z o.o., ul. Borowinowa 44, Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100968,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109445,40

  • Oferta z najniższą ceną: 109445,40 / Oferta z najwyższą ceną: 150478,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.