To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Galewice: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI TYLNIEJ.
Numer ogłoszenia: 210327 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173067 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W GALEWICACH - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ NA ELEWACJI TYLNIEJ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych szt. 20 na okna zespolone PCV przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej posiadających certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną z szybą nisko emisyjną, z funkcją mikrorozszczelnienia, z współczynnikiem przenikania ciepła dla całego okna U=1,7 W/m2K z szybą antywłamaniową na parterze i piętra dla jednego okna, kolor wewnętrzny biały, zewnętrzny brązowy (RAL jak istniejące drzwi główne przedmiotowego budynku) i parapety wewnętrzne z PCV kolor biały z obróbkami tynkarskimi, wyprawkami malarskimi i demontażem i montażem istniejących parapetów stalowych, zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, sztuką budowlaną na elewacji tylniej budynku Urzędu Gminy w Galewicach ul. Wieluńska 5 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmować wszystkich części zamówienia zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i wnoszenia ofert wariantowych. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 7. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, które w Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 8. Wymagane jest aby oferent załączył do swojej oferty wykaz materiałów podstawowych i urządzeń z parametrami technicznymi i wskazał ich producenta. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14623 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AKCENT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AKCENT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AKCENT sp. z o.o., ul.Piotrkowska 61k, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14623,79
- Oferta z najniższą ceną: 14623,79 oferta z najwyższą ceną: 29905,79
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.