Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Przygodzice: Dostawa urządzeń na wyposażenie pracowni zajęć praktycznych z produkcji zwierzęcej
Numer ogłoszenia: 210350 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego Gospodarstwo Pomocnicze, ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7336131, fax 062 7336132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspprzygodzice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka pomocnicza jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń na wyposażenie pracowni zajęć praktycznych z produkcji zwierzęcej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Urządzenia z zakresu hodowli bydła mlecznego 1.Dojarka rurociągowa (działająca) o długości zabudowy max 4 m 2.Stacja żywienia krów paszami treściwymi 3.Elementy wyposażenia obory mlecznej ZADANIE 2 Urządzenia z zakresu hodowli trzody chlewnej 1.Wyposażenie sektora porodowego na pełnym ruszcie 2.Wyposażenia sektora odchowu prosiąt bez ogrzewania 3.Wyposażenie sektora tuczu Szczegółowy opis przedmiotu i ilości zamówienia zawiera SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty zostały wymienione w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspprzygodzice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego Gospodarstwo Pomocnicze ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego Gospodarstwo Pomocnicze ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń z zakresu hodowli bydła mlecznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dojarka rurociągowa (działająca) o długości zabudowy max 4 m 2.Stacja żywienia krów paszami treściwymi 3.Elementy wyposażenia obory mlecznej Szczegółowe wymagania Zamawiający określił w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia z zakresu hodowli trzody chlewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wyposażenie sektora porodowego na pełnym ruszcie 2.Wyposażenia sektora odchowu prosiąt bez ogrzewania 3.Wyposażenie sektora tuczu Szczegółowe wymagania Zamawiający określił w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.