To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Lublin: Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku przy Pl. Czechowicza 1.
Numer ogłoszenia: 210370 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 181598 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku przy Pl. Czechowicza 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Komoda Blat długości 120cm, 42cm szerokości, szafka wbudowana o wysokości 110cm, 80cm szerokości i 42cm głębokości, zamykana dwoma drzwiczkami i zamkiem typu ZM1, tył szafki 120cm szerokości, w pozostałej części blatu trzy półki (zał. 1 rysunek) szafka przedzielona jedną półką. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 8 2. Szafka do biurka Wysokość 75cm, szerokość 53cm, długość 40cm, bez półek i drzwiczek na komputer i drukarkę. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 3. Dostawka do biurka ½ koła Średnica 70cm, wysokość 75cm, bok z płyty, wzmocnione środkiem nóżką z metalu. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 3 4. Szafka Wysokość 110cm, szerokość 80cm, głębokość 42cm, zamykana dwoma drzwiczkami, podzielona w środku dwoma półkami. kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 3 5. Krzesło tapicerowane Stelaż drewniany, siedzisko i oparcie na szerokości 15cm pokryte materiałem i wypełnione pianką tapicerską. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 50 6. Fotel Stelaż drewniany bez tapicerki, siedzisko i tył (oparcie) fotela pokryte materiałem, wypełnione pianką tapicerską. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 5 7. Stolik okolicznościowy Wysokość 58cm okrągły o średnicy 70cm, stabilny. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 8. Kontener stojący Wysokość 75cm, 50cm szerokości, 45cm długości z trzema szufladami zamykane zamkiem patentowym centralnym. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 9. Szafka bez drzwi Wysokość 120cm, 80cm szerokość, 40cm długość z trzema półkami umocowanymi w równych odstępach. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 10. Półki do komody Długość 80cm, szerokość 40cm.Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 14 11. Półki do szafy Długość 80cm, szerokość 40cm. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 12 12. Dostawka do szafy Wysokość 185cm, patrz rysunek 2. do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 13. Kontener stojący z szufladami Wysokość 74cm, szerokość 71cm, głębokość 46cm, dwie szuflady na prowadnicach zamykany zamkiem centralnym. Kolor do uzgodnienia z wybranym oferentem 1 Meble wymienione w pozycji 1,2,7,8,12 i 13 mają być wykonane z płyty fornirowanej o połyskliwości G50 i grubości nie mniejszej niż 18mm. Pozostałe meble poz. 3,4,9 wykonane z płyty laminowanej o grubości nie mniejszej niż 18mm zakończone obrzeżem PCV-0,2. Półki do komody i do szafy wykonane z płyty laminowanej nie cieńszej niż 18mm leżące na listewkach przymocowanych do boku. Tyły mebli wykonane z płyty pilśniowej lakierowanej o grubości 3mm przymocowanej wkrętami, szuflady wysuwane na prowadnicach kulkowych, przy meblach uchwyty metalowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Everest Lublin, ul. Wyżynna 16, 20-560 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16300
- Oferta z najniższą ceną: 16300 / oferta z najwyższą ceną: 21810
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.