Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Warszawa: Dostawa bielizny operacyjnej i pościelowej.
Numer ogłoszenia: 210449 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej i pościelowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powłoki, powłoczki, prześcieradła, podkłady, serwety, ubrania operacyjne, sukienki operacyjne, fartuchy operacyjne, pieluchy tetrowe, koce, koszule zabiegowe. Szczegółowy opis zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium. Wadium w pieniądzu w wysokości: - 2.298,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt osiem złotych) należy wpłacić na konto Instytutu Matki i Dziecka nr 52106000760000411040000736, najpóźniej przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale II SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Zał. Nr 3 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Zał. Nr 3 do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami ust. 2. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; 4)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Matki i Dziecka Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311 - budynek Lipsk 01-211 Warszawa, ul.Kasprzaka 17 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311 - budynek Lipsk 01-211 Warszawa, ul.Kasprzaka 17 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.