eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa leków i płynów infuzyjnych do Apteki Zakładowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Kraków: Dostawa leków i płynów infuzyjnych do Apteki Zakładowej
Numer ogłoszenia: 210454 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i płynów infuzyjnych do Apteki Zakładowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. część nr 1 zamówienia : dostawa leków gotowych, zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, tabela nr 1, CPV - 244000 00 2. część nr 2 zamówienia : dostawa płynów infuzyjnych, zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym w załączniku nr 4a do SIWZ, tabela nr 2, CPV - 244000 00 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i do stosowania w jednostkach służby zdrowia. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zamówienia zostaną odrzucone 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej niż określona w załącznikach nr 4, 4a ilości produktów leczniczych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości : 1) Część I zamówienia 2 600,00 PLN 2) Część II zamówienia 400,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz której(ch) części zamówienia dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 06.07.2008 r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 5) SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Koncesja,zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr. med..pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, II piętro Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, II piętro Sekretariat pok. 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków gotowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków gotowych, zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym okreslonym w złączniku nr 4 do SIWZ o wartości około 140 000zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa płynów infuzyjnych, zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym w załączniku nr 4a o wartości około 22 000zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.