Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Gorlice: Usługa transportowa uczniów i opiekunów na zajęcia prowadzone przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie w ramach projektu Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
Numer ogłoszenia: 21046 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 77 66, faks 18 353 77 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa uczniów i opiekunów na zajęcia prowadzone przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie w ramach projektu Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na przewozie uczniów i opiekunów na zajęcia zorganizowane przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, w ramach projektu Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Czas trwania usługi: 1. okres: luty - marzec 2012 r. 2. okres: maj - czerwiec 2012 r. Niniejsze zamówienie obejmuje: Województwo małopolskie - przewóz uczniów i opiekunów na zajęcia zorganizowane przez Politechnikę Krakowską im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie, w ramach projektu Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych - z gminy Klucze i z gminy Wolbrom. Zamówienie obejmuje łącznie 6 kursów (po dwa kursy w każdym okresie czasu trwania usługi). I kurs: 66 osób z gminy Klucze: Klucze, - wyjazd w godzinach rannych; powrót w godzinach wieczornych. II kurs: 56 osób z gminy Wolbrom: Dłużec i Zarzecze, - wyjazd w godzinach rannych; powrót w godzinach wieczornych. III kurs: 66 osób z gminy Wolbrom: Gołaczewy i Wierzchowisko - wyjazd w godzinach rannych; powrót w godzinach wieczornych. Miejsce zajęć - obiekty Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. Szczegółowy harmonogram dotyczący wyjazdów zostanie ustalony i przekazany Wykonawcy w przed podpisaniem umowy w przypadku pierwszego okresu trwania usługi, natomiast nie później niż na trzy tygodnie przed rozpoczęciem kolejnego okresu trwania usługi. Miejscem rozpoczęcia i zakończenia każdego wyjazdu na uczelnię będzie parking przy budynkach szkół, z których uczniowie będą wyjeżdżać na zajęcia. Zamawiający określa następujące warunki świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) transport uczestników i opiekunów z miejsc wyjazdu do Krakowa i z powrotem na miejsce wyjazdu. 2) miejsce parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych, 3) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia oraz ubezpieczenie OC dla opiekunów. Wymagania jakościowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. 2. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: a) przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, b) spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, 3. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a) utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, b) przestrzegać przepisy p.poż. i BHP, c) oznaczyć pojazdy na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej, 4. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający w/w warunki. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy zał. Nr 2 do SIWZ 3) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE,
ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, dziennik podawczy I piętro,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 09:00, miejsce: OŚWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO - ADMINISTRACYJNY GMINY GORLICE, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, dziennik podawczy I piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zagórzany jednostka ewidencyjna Gorlice.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności oraz pojazdów mechanicznych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Gorlickiego.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.