eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Bydgoszcz: 40/P/2012
Numer ogłoszenia: 210518 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 40/P/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynkow przy ul. Jasnej 28 i Łabiszyńskiej 7 , inwentaryzacji konserwatorskiej dla budynku Kujawska 57, ekspertyzy mykologicznej dla budynku Łokietka 30 (oficyny) oraz ekspertyzy budowlanej dla budynku Żeglarska 68.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie (dla każdego zadania), zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał : a) dla zadania nr 1 - co najmniej 1 ekspertyzę mykologiczno - budowlaną wraz z analizą ekonomiczną opłacalności ewentualnego remontu dotyczącą budynku mieszkalnego , b) dla zadania nr 2 - co najmniej 1 projekt budowlany dotyczący wykonania instalacji centralnego ogrzewania gazowego, c) dla zadania nr 3 - co najmniej 1 inwentaryzację konserwatorską budynku d) dla zadania nr 4 - co najmniej 1 ekspertyzę techniczną budynku mieszkalnego lub użytkowego wraz z analizą ekonomiczną opłacalności ewentualnego remontu, f) dla zadania nr 5 - co najmniej 1 projekt budowlany dotyczący wykonania przyłącza wodociągowego dla budynku mieszkalnego lub użytkowego ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej (dla każdego zadania) : a) dla zadania 1- jedną osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Budowlanych ( art. 15 Prawo budowlane - Dz.u. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity), która jednocześnie ukończyła z wynikiem pozytywnym specjalistyczny kurs (szkolenie) w zakresie mykologii budowlanej b) dla zadania 2 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych i cieplnych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. c) dla zadania 3 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno- budowlanej , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity ) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. d) dla zadania 4 - jedną osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zarejestrowaną w Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Budowlanych (art.15 Prawo budowlane - Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) e) dla zadania 5 - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych , zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. ofertę złożoną wg Formularza Ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ. 2. * w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (wyłącznie w formie ORYGINAŁU) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z dyspozycją wynikającą z treści art.26 ust. 2b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. * w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.4. niniejszej SIWZ 4. * w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art..144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i przypadkach niżej określonych: 1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury ( powstania obowiązku podatkowego). W takich przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości , tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji umowy wywołanej ważnymi zdarzeniami niemożliwymi do przewidzenia w chwili podpisania umowy, o czas nie dłuższy niż okres trwania przeszkód w realizacji umowy wynikających z ww. zdarzeń. W takim przypadku zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę o ich zaistnieniu - jednak nie później niż w dniu określonym w umowie na dzień zakończenia realizacji zamówienia i potwierdzeniu tych okoliczności przez Zamawiającego w formie spisanego na tę okoliczność protokołu konieczności i zaakceptowanego przez strony. Zmiana terminu nastąpi w drodze aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż przed upływem terminu zakończenia realizacji zamówienia - poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie . 4. Jeżeli Zamawiający uzna ,że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9- 2 piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych 85-009 Bydgoszcz ul. Gdańska 9-2 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 40/P/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy mykologiczno-budowlanej wraz z analizą ekonomiczną opłacalności ewentualnego remontu dla budynku mieszkalnego przy ul. Łokietka 30 -oficyna 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 40/P/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego instalacji centralnego ogrzewania gazowego + kuchenka gazowa ul. Jasna 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 40/P/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji konserwatorskiej budynku przy ul. Kujawskiej 57 ( front i oficyna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 40/P/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy technicznej budynku przy ul. Żeglarskiej 69I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 40/P/2012.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego przyłącza wodociągowego dla bnudynku mieszkalnego przy ul. Łabiszyńskiej 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.