Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-17
Radom: Remont ogrodzenia wewnętrznego - magazyn uzbrojenia w m. Sochaczew
Numer ogłoszenia: 210522 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia wewnętrznego - magazyn uzbrojenia w m. Sochaczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES PRAC I. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych; - demontaż słupków betonowych; - demontaż bram i furtek stalowych. II. Roboty ogólnobudowlane: - roboty ziemne, przygotowanie wykopu pod cokół; - montaż słupków ogrodzeniowych stalowych; - wykonanie nowego cokołu, beton klasy B 20; - montaż ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych; - wykonanie i montaż wysięgników z kątownika do montażu drutu kolczastego; - montaż bram i furtek wykonanych z kształtowników stalowych; III. Prace porządkowe: - uprzątnięcie placu budowy, wywiezienie gruzu i ziemi; - plantowanie i niwelacja terenu przyległego do nowej podmurówki. VI. Inne ustalenia. 1. Charakterystyka elementów ogrodzenia: a) cokół: - wykonany w betonu klasy B 20, wysokość nad poziom gruntu 300 mm, szerokość 20 mm i głębokości 600 mm; b) siatka: - siatka pleciona z drutu stalowego o średnicy min. 3 mm i wielkości oczka nie większych niż 50 x 50 mm, wysokość siatki 1700 mm; - siatka montowana do słupków od strony zewnętrznej chronionego obiektu; - siatka montowana do słupków ogrodzeniowych na wysokości 25 - 35 mm od podłoża, cokołu betonowego. c) linka naciągowa: - drut stalowy o średnicy nie mniej niż 3 mm: - linka naciągowa mocowana w pierwszym od góry i od dołu oczku siatki oraz w odstępach nie większych niż 600 - 700 mm (4 linki naciągowe na wysokości siatki); - na słupkach narożnych, przy bramach i słupkach oraz w przypadku kiedy długość odcinka przekracza 50 mb montowane napinacze. d) słupki: - stalowe, kształtownik zamknięty 50 x 50 mm i ściance o grubości min. 5 mm i długości min. 2600 mm; - słupki zakończone zaślepkami i wysięgnikami z teownika 30 x 30 x 3 mm, spawanymi lub nitowanymi pod kątem 450 o długości zapewniającej osiągnięcie wysokości ogrodzenia mierząc od poziomu gruntu min. 2450 mm; - słupki wyposażone w elementy do mocowania linek naciągowych (po 4 sztuki); - odległość miedzy słupkami do 3000 mm zachowując symetrię rozmieszczenia; - co 10 słupek w jednej linii ogrodzenia w celu zwiększenia stabilności ogrodzenia wzmocniony bocznymi zastrzałami. e) drut kolczasty: - drut kolczasty mocowany do wysięgników na całej długości ogrodzenia w odstępach nie większych niż 150 mm licząc od górnej krawędzi wysięgnika (min. 3 nitki). f) brama szerokości 5000 mm: - brama samonośna systemu Egida firmy Betafence lub podobna; - fundamenty pod bramę wykonane zgodnie z instrukcją producenta, głębokość posadowienia fundamentów 1000 mm; - słupy bramy z kształtownika zamkniętego 100 x 100 x 5 mm; - brama od góry zakończona wysięgnikami z naciągniętym drutem kolczastym tak jak w przypadku siatki; - ława fundamentowa jedna dla słupków bramy oraz furtki; - odległość bramy od podłoża (ławy fundamentowej) w pozycji zamkniętej nie większa niż 40 mm; - odległość między słupkiem ogrodzeniowym, a pionowym elementem - krawędzią bramy w pozycji zamkniętej nie większa niż 50 mm. - wysokość bramy równa wysokości ogrodzenia - 2000 mm (min 2450 mm z wykończeniem drutem kolczastym na wysięgnikach); - dwa elementy - uchwyty do zamykania bramy z wykorzystaniem kłódek o średnicy trzpienia minimum 12 mm; - uchwyt do przesuwania; - uchwyty z możliwością plombowania. g) brama szerokości 4000 mm: - brama samonośna systemu Egida firmy Betafence lub podobna; - fundamenty pod bramę wykonane zgodnie z instrukcją producenta, głębokość posadowienia fundamentów 1000 mm; - słupy bramy z kształtownika zamkniętego 100 x 100 x 5 mm; - brama od góry zakończona wysięgnikami z naciągniętym drutem kolczastym tak jak w przypadku siatki; - ława fundamentowa jedna dla słupków bramy; - odległość bramy od podłoża [ ławy fundamentowej ] w pozycji zamkniętej nie większa niż 40 mm; - odległość między słupkiem ogrodzeniowym, a pionowym elementem - krawędzią bramy w pozycji zamkniętej nie większa niż 50 mm; - wysokość bramy równa wysokości ogrodzenia; - dwa elementy - uchwyty do zamykania bramy z wykorzystaniem kłódek o średnicy trzpienia minimum 12 mm; - uchwyt do przesuwania; - uchwyty z możliwością plombowania. h) furtka o szerokości 1200 mm: - furtka o szerokości 1200 mm wykonana z kształtowników stalowych zamkniętych według załączonego schematu; - furtka mocowana do słupka ogrodzeniowego na 3 zawiasach kulowych; - furtka wyposażona w zamek podklamkowy na wkładkę klasy min. 5 oraz uchwyty do zamknięcia na kłódkę o średnicy sworznia minimum 12 mm; - uchwyty z możliwością plombowania. i) bramy i furtki: - wykonane z profili zamkniętych ocynkowanych ogniowo i powleczonych proszkowo na kolor RAL 6005. Szczegółowy zakres rzeczowy robót wraz z opisem określony jest w przedmiarze robót..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówienia można zwiększyć maksymalnie o 40 % zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 061,53 zł brutto
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej (3) trzech robót budowlanych o zbliżonym charakterze wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia co najmniej trzech dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 5).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1 - 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust 1, 2 i 2a ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). 4. Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 5. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć i z powodu okoliczności siły wyższej. 6. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938; ul. Sadków 9; 26-603 Radom, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9; 26-600 Radom; pokój nr 242 - Kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko Orlik 2012" przy ul. Chopina oraz na os. Ogrody w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Szalejowie Górnym do szkoły podstawowej" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- "Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej w Ścinawicy w drodze powiatowej nr 3226D i drodze gminnej nr G. 118917D" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ogrodzenia kompleksów 2836, 8658, 2848 i 2900 w Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we Wrocławiu - etap 5
- Modernizacja kompleksu sportowego"MojeBoisko-Orlik 2012" wraz z budową:bieżni okrężnej, bieżni prostej, skoczni do skoku w dal, boiska wielofunkcyjnego, skateparku oraz sprawnościowego placu zabaw ...
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.