eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówPrzebudowa budynku i infrastruktury z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach standaryzacji Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wierzchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Człuchów: Przebudowa budynku i infrastruktury z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach standaryzacji Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wierzchowie
Numer ogłoszenia: 210533 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax 059 8342539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.cluchow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku i infrastruktury z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w ramach standaryzacji Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wierzchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)Mała architektura chodniki b)Zewnętrzna sieć kanalizacji c)Podjazd dla osób niepełnosprawnych d)Roboty nasadzeniowe zieleni 2)Wielkość lub zakres zamówienia a)226,44 m2 chodnika b)kanały z rur PCV 53,04 m i inne c)1 szt d)444 szt drzew i krzewów; 95,8 m2 obsadzeń kwietników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonane z materiałów i wyrobów posiadających świadectwo jakości. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres min. 36 m-cy licząc od daty odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł słownie: trzy tysiące zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny w.w. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełniana podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, 5)dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1)Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XII ust. 2 2)Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)wykaz osób i podmiotów -podwykonawców, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączając w szczególności uprawnienia osób przewidzianych do kierowania poszczególnymi robotami- załącznik nr 3 oraz dołączając informację o zatrudnieniu podwykonawców- załącznik nr 4 2)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę -osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie Ulica Wojska Polskiego 1 77 - 300 Człuchów Pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie Ulica Wojska Polskiego 1 77 - 300 Człuchów Pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.