To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Wadowice: Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 21055 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4638 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie zadań kierownika projektu w związku z kontynuacją w okresie od 01.01.2013 r. do 31.07.2013 r. projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, w przedstawionym poniżej zakresie: 1)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego, zgodnie z dokumentacją programową, procedurami ustalonymi przez Instytucję Wdrażającą oraz specyfiką projektu. 2)Zapewnienie niezakłóconego przebiegu projektu. 3)Kontrola realizacji działań informacyjno - promocyjnych związanych z realizowanym projektem. 4)Bieżąca ocena stopnia zaawansowania projektu oraz informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach związanych z realizowanym projektem. 5)Nadzór nad prawidłowością realizacji projektu pod względem formalno - prawnym. 6)Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz nad personelem projektu. 7)Terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu. 8)Bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu realizacji projektu i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem potrzeby dokonania w nim zmiany. 9)Weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania. 10)Nadzór nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu. 11)Nadzór nad prawidłowością sporządzenia oraz terminowością składania przez specjalistę ds. monitorowania projektu wymaganych umową wniosków o płatność, raportów i sprawozdań z realizacji projektu oraz monitorowania osiągania rezultatów projektu. 12)Nadzór nad prawidłowością przebiegu postępowań o zamówienia publiczne na kadrę szkoleniową, wynajem sal szkoleniowych, druk materiałów dydaktycznych. 13)Prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące regulacje Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14)Nadzór nad dokumentacją projektu przygotowaną przez personel projektu. 15)Dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów. 16)Reprezentowanie projektu na zewnątrz. 17)Ewaluacja projektu. 18)Nadzór nad pomiarem i monitorowaniem wskaźników wniosku o dofinansowanie. 19)Opis merytoryczny dokumentów finansowych. 20)Prawidłowe końcowe rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, tj. sporządzenie końcowego wniosku o płatność do 30 dni kalendarzowych od zakończenia okresu realizacji projektu i ewentualne skorygowanie uwag naniesionych przez Instytucję Wdrażającą do czasu zatwierdzenia końcowego wniosku o płatność. 21)Przygotowywanie projektów aktów prawnych organów powiatu oraz innych dokumentów dotyczących spraw merytorycznych. 22)Monitorowanie zmian w przepisach prawa, w szczególności związanych z realizacją i wdrażaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Joanna Senetelska-Murdzek CONSILIO
jakie przetargi wygrała firma
Joanna Senetelska-Murdzek CONSILIO
- Joanna Senetelska - Murdzek CONSILIO, ul. Leśna 26, 32-087 Bibice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20607,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w km ok. 1+955,00 do km ok. 2+950,00 w miejscowości Frydrychowice"
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system.monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r.
- Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1764K Tomice - Przybradz w km ok. 4+015,00 do km ok. 5+100,00 w miejscowości Przybradz.
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.