Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Wrocław: Zakup kruszywa naturalnego dla ZUD wojewódzkich wraz z jego dostawą z podziałem na zadania CPV 14212000-0
Numer ogłoszenia: 21057 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kruszywa naturalnego dla ZUD wojewódzkich wraz z jego dostawą z podziałem na zadania CPV 14212000-0.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup kruszywa naturalnego dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich wraz z jego dostawą, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 ; Zakup kruszywa naturalnego z dostawą na teren bazy zud w Olszyńcu (obsługujący drogi na terenie powiatu wałbrzyskiego )- w ilości do 1.400 ton Zadanie nr 2 : Zakup kruszywa naturalnego z dostawą na teren bazy zud ( obsługujący drogi na terenie powiatu kłodzkiego : a) Baza zud w Lądku Zdroju - w ilości do 750 ton b) Baza zud w Ścinawce Średniej - w ilości do 600 ton Razem : 2.750 ton Dostawy planuje się w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2009r. transportem sprzedającego, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Dostarczany materiał musi odpowiadać parametrom określonym w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. Nr 230 z 2005r poz. 1960 ) . Dostawa dotyczy : kruszywa naturalnego o uziarnieniu do 4 mm, Zawartość ziaren mniejszych niż 0,075 mm, nie może przekraczać 3%. Dostarczane kruszywo ma spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004. Analizę sitową kruszywa należy załączyć do oferty. Kruszywa naturalne powinny być dostarczane w stanie powietrzno - suchym ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wniosą wadium w wysokości: - zadanie nr 1 - 220,00- zł - zadanie nr 2 - 280,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania w zakresie dostawy kruszyw naturalnych o wartości min. 35 000,00 złotych brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy; 1.6. wykonali w/w prace należycie, a także: 1.7. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2) Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3 ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, partet budynku, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kamiennej oraz świadczenie usług równiarką i walcem na wykonanie remontów i bieżącej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Dostawa kruszywa granitowego na remont dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.