Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Rybnik: Naprawa uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych metodą remontów cząstkowych z wycinaniem i miejscowych remontów mieszankami mineralno - asfaltowymi z użyciem frezarki z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 21058 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych metodą remontów cząstkowych z wycinaniem i miejscowych remontów mieszankami mineralno - asfaltowymi z użyciem frezarki z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich i powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi ( jak dla ruchu KR3-KR6) na gorąco (beton asfaltowy) wytwarzanymi w wytwórniach mas bitumicznych , mieszankami mineralno - asfaltowymi wytworzonymi w recyklerach , mieszanką mineralno - asfaltową na zimno oraz mieszankami mineralno - asfaltowymi ( jak dla ruchu KR3-KR6) na gorąco (beton asfaltowy jak dla ruchu KR3-KR6) przy użyciu frezarki . Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco i wytworzoną w recyklerze obejmuje m.in. : - wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno) - rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki - posmarowanie bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią - transport mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania lub wytworzenie mieszanki w recyklerze ( dla zakresu remont mieszanką z recyklera) - odwóz gruzu asfaltowego wraz z jego utylizacją i opłatą środowiskową Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową na zimno obejmuje . : - oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu - ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno) - rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki - transport mieszanki do miejsca wbudowania Remont uszkodzeń nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym z użyciem frezarki polega na : - wyfrezowaniu wskazanych uszkodzonych miejsc na wymaganą głębokość frezarką sterowaną elektronicznie, umożliwiającą frezowanie na określoną głębokość, - ogrzaniu bitumu i skropieniu naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno) - rozścieleniu mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczeniu poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - posmarowaniu bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią, - transporcie mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania, - transporcie destruktu z frezowania nawierzchni na plac składowy do siedziby Obwodu Drogowego w Bełku lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów , ubytków i innych uszkodzeń pozimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych (wymienionych w informacjach dotyczących opisu ofert częściowych) dróg wojewódzkich i powiatowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki , dotyczące : 1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2). Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ; 4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : Opis warunków i udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 1. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji conajmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz osoby do kierowania ruchem drogowym , minimalna ilość osób dla każdego zadania :2 2 Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej : 1 zamówienie w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia . Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się roboty budowlane - remonty związane z układaniem nawierzchni bitumicznych - o wartości co najmniej : dla zadania nr 1 - 220 000,00 złotych każde zamówienie, dla zadania nr 2 - 300 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 3 - 320 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 4 - 160 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 5 - 150 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 6 - 155 000,00 złotych każde. Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część spełnieniem warunku będzie wykazanie przez wykonawcę tylu realizacji zadań , na ile części składa ofertę, o minimalnych wartościach wskazanych powyżej lub wykazanie jednego zadania o wartości obejmującej łącznie właściwe części. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 3 Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zadań : - Wykonawca dysponuje co najmniej : 2 piłami spalinowymi, 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym , 1 recyklerem do przetwarzania destruktu dla zadań 1,2, ; 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym i frezarką do nawierzchni drogowych o szerokości bębna do 120 cm dla zadań 3i 4; 2 piłami spalinowymi, 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym dla zadań 5 i 6. Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu w ilości odpowiadającej ilości części , na które składa ofertę ( z wyłączeniem frezarki ) . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 ustawy Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków ( analiza spełnia / nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia,o których mowa w punkcie 14 siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja) : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punkcie 14.1siwz muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków ( analiza spełnia / nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 15 siwz na zasadzie spełnia / nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz) ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2 Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w punkcie 14.1 siwz Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w artykule 22 ust. 1 ustawy ( formularz stanowi załącznik nr 3 do siwz) 2)Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do siwz); W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie dysponuje , lecz będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3) Oświadczenie , że wskazana przez wykonawcę osoba do pełnienia funkcji kierownika robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , a osoby wskazane do kierowania ruchem w czasie trwania prac posiadają uprawnienia w zakresie kierowania ruchem na drodze. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie dysponuje , lecz będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (o którym mowa w punkcie III.2 niniejszego ogłoszenia (2. Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich rodzaju wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje zawierające wymagane dane , protokoły odbioru robót itp.) ( (wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz). Powyższa Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku , o którym mowa w punkcie 14.1.2 siwz. 5).Informacje o dysponowaniu sprzętem ( zgodnie ze wzorem formularza , stanowiącego załącznik nr 6 do siwz) potwierdzające spełnienie warunku zgodne z punktem III.2 niniejszego ogłoszenia (3.Potencjał techniczny oraz 14.1.3 siwz wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt, którym nie dysponuje , lecz będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz.U. Nr 226 , poz. 1817). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 16..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 425 , 919, 920, 921mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową wytworzoną w recyklerach oraz masą mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , wytworzoną w recyklerze oraz masą na zimno do stosowania w warunkach zimowych : 425 odc. od granicy woj. Opolskiego - skrzyż. z DW 919 , 919 odc. od skrzyż. z DW 920 w Rudach do skrzyż z DW 408 w Sośnicowicach 920 odc. od skrzyż. z DW 919 w Rudach do gr. z m. Rybnik 921 odc. od DW 919 w Przeryciu do skrzyż. z DW 924 w Kuźni Nieborowskiej Zakres rzeczowy zadania nr 1 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 300 ton mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych , ok. 30 ton mieszanki mineralno - asfaltowej wytworzonej w recyklerach oraz uzupełnienie niebezpiecznych ubytków mieszanką mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych w ilości ok. 10 ton.. Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 923, 924, 925, 929, 932, 935 mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową wytworzoną w recyklerach oraz masą mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , wytworzoną w recyklerze oraz masą na zimno do stosowania w warunkach zimowych : 923 odc. od DW 919 Markowice - do skrzyż. z DW 935 w Rzuchowie 924 odc. od DW 921 w Knurowie - do gr. m. Żory 925 odc. od DW 926 w Orzeszu - gr. m. Rybnik 929 odc. od gr. m. Rybnik - do skrzyż. z DW 932 w Świerklanach 932 odc. od DW 930 w Świerklanach - do gr. m. Żory 935 odc. od DW 933 w Rzuchowie - do gr. m. Rybnik Zakres rzeczowy zadania nr 2 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 420 ton mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych , ok. 40 ton mieszanki mineralno - asfaltowej wytworzonej w recyklerach oraz uzupełnienie niebezpiecznych ubytków mieszanką mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych w ilości ok. 10 ton. Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: miejscowy remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 425 , 919, 920, 921mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarek do nawierzchni drogowych na odcinkach o największych skupiskach uszkodzeń : 425 odc. od granicy woj. Opolskiego - skrzyż. z DW 919 , 919 odc. od skrzyż. z DW 920 w Rudach do skrzyż z DW 408 w Sośnicowicach 920 odc. od skrzyż. z DW 919 w Rudach do gr. z m. Rybnik 921 odc. od DW 919 w Przeryciu do skrzyż. z DW 924 w Kuźni Nieborowskiej Zakres rzeczowy zadania nr 3 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wykonanie łat na powierzchniach uszkodzonych w ilości nie przekraczającej łącznie 4500 m2 . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: miejscowy remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 923,924,925,929,932,935 mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych bitumicznych z użyciem frezarki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarek do nawierzchni drogowych na odcinkach o największych skupiskach uszkodzeń : 923 odc. od DW 919 Markowice - do skrzyż. z DW 935 w Rzuchowie 924 odc. od DW 921 w Knurowie - do gr. m. Żory 925 odc. od DW 926 w Orzeszu - gr. m. Rybnik 929 odc. od gr. m. Rybnik - do skrzyż. z DW 932 w Świerklanach 932 odc. od DW 930 w Świerklanach - do gr. m. Żory 935 odc. od DW 933 w Rzuchowie - do gr. m. Rybnik Zakres rzeczowy zadania nr 4 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wykonanie łat na powierzchniach uszkodzonych w ilości nie przekraczającej łącznie 2000 m2 . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania nr 5 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 230 ton mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych . Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gmin: Gaszowice , Jejkowice , Lyski,Świerklany mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania nr 6 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych z bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 240 ton mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych . Właściwy zakres rzeczowy robót będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.