eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZaprojektowanie i wykonanie rewaloryzacyjnych prac remontowych uwzględniających zalecenia Miejskiego Konserwatora Zabytków w budynku Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Biskupa Nankiera 4 we Wrocławiu, będącego w toku genera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie rewaloryzacyjnych prac remontowych uwzględniających zalecenia Miejskiego Konserwatora Zabytków w budynku Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Biskupa Nankiera 4 we Wrocławiu, będącego w toku generalnego remontu
Numer ogłoszenia: 210590 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rewaloryzacyjnych prac remontowych uwzględniających zalecenia Miejskiego Konserwatora Zabytków w budynku Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Biskupa Nankiera 4 we Wrocławiu, będącego w toku generalnego remontu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu (rewaloryzacji) wnętrz - w zakresie wynikającym z rozpoznania wymaganego przez Miejskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, wraz z oświetleniem iluminacyjnym elewacji o płynnej kolorystyce światła, w budynku dydaktycznym Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Biskupa Nankiera 4 we Wrocławiu, zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi Miejskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu zawartymi w piśmie powołanym w ust. 1, a nadto wymiany przyłącza wody do w/w budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie koniecznych wielobranżowych (branża budowlana, elektryczna, sanitarna) projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego ds. ochrony zabytków oraz ochrony pod względem p.poż, uzgodnieniem z generalnym projektantem remontowanego obiektu, konserwatorem zabytków w zakresie ochrony konserwatorskiej według pisma Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 12.03.2009r znak MKZ/0717/446/09/Z.Ż, stanowiącego załącznik nr 7a do SIWZ oraz użytkownikiem obiektu. Przedmiotowe projekty obejmować winnyprojekt aranżacji i wystroju wnętrz z detalami architektonicznymi; 2.Sporządzenie projektu iluminacji oświetlenia elewacji budynku z płynną kolorystyką światła o mocy poboru nie większej jak 1 kW z wymaganymi uzgodnieniami wynikającymi z prawa budowlanego i innych przepisów prawa; 3.Sporządzenie projektu wymiany przyłącza wody wraz z uzgodnieniem w MPWiK; 4.Sporządzenie projektu meblowej aranżacji wnętrz uwzględniający wyposażenia w meble i sprzęt (zestawienie ilościowe i opis techniczny mebli i sprzętu, obliczenie planowanej wartości dostaw). 5.Wykonanie w oparciu o dokumentację opisaną w pkt 1, 2, 3 robót budowlanych w budynku naukowo-dydaktycznym Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego wpisanego do rejestru zabytków pod nr 249 wg wpisu z dnia 30.12.1970r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.60.00 - Określenie i spisanie ilości do budowy 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3 Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 71 1090 2503 0000 0006 3000 0004 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr 31/RB/2009

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie wpisanych do Rejestru Zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. 2) dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: a) kierownik robót - posiadający: -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.); -aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.); b) projektant - architekt posiadający: -uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.); -aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.); -doświadczenie w opracowaniu min. 1 dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub remontu obiektu wpisanego do Rejestru Zabytków. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (druk). 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (druk). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota budowlana wskazana w rozdziale V pkt 2 ppkt 1) SIWZ. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2). 6*. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. * jeżeli dotyczy 7. Kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 10. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w pkt 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 11. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej i będą dopuszczalne pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: a) w razie zmian osób będących przedstawicielami stron: kierownika robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego dopuszczalna jest zmiana przedstawicieli stron: kierownika robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego; b) w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy; c) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji Umowy strony dokonają zmiany postanowień Umowy uwzględniającej zmianę stawki tego podatku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.